|

بیت کوین ارز انتخابی هوش مصنوعی خواهد بود؟

bitcoin

بیت کوین ارز انتخابی هوش مصنوعی خواهد بود

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، معتقد بود که هوش مصنوعی بیت کوین (BTC) را به جای ارزهای دیجیتال متمرکز و استیبل کوین‌ها انتخاب می‌کند. به گفته آردوینو، بیت کوین ممکن است به عنوان پول بومی ترجیحی برای هوش مصنوعی عمل کند. آردوینو افزود، اگر هوش مصنوعی یک ارز دیجیتال را در آغوش بگیرد، پروتکل غیرمتمرکز بیت کوین (BTC) انتخاب واضحی خواهد بود. او اظهار داشت که "من فکر می کنم AGI قطعا فقط بیت کوین را انتخاب خواهد کرد." هوش عمومی مصنوعی (AGI) ایده ماشینی است که می تواند نحوه انجام یک کار هوشمند را بیاموزد.

پتانسیل هوش مصنوعی و AGI برای دگرگونی کامل صنایع با معرفی اخیر مدل های بزرگ یادگیری زبان مانند ChatGPT باز شده است. به گفته آردوینو، ترکیبی از هوش مصنوعی و انسان ممکن است بخشی از آینده بشریت باشد. علاوه بر این، او به ابتکاراتی مانند Neuralink ایلان ماسک به عنوان یکی از بهترین نمونه‌ها برای بررسی چشم‌انداز افزایش شناخت اشاره کرد.

چرا هوش مصنوعی بیت کوین را بر دیگران ترجیح می دهد؟

بیت کوین (BTC) یکی از غیرمتمرکزترین پروژه های موجود است. به گفته آردوینو،

«یک ماشین همیشه چیزی را انتخاب می‌کند که کاملاً غیرمتمرکز باشد و هیچ‌کس نتواند آن را کنترل کند. اگر ماشین‌ها مجبور به پرداخت هزینه برق برای کار شوند، همیشه از چیزی استفاده می‌کنند که انسان قادر به کنترل آن نیست.»

علاوه بر این، مدیر ارشد فناوری تتر در صحبت در مورد آینده گفت که بشریت بیشتر به سمت هوش افزوده پیش می رود. او اظهار داشت که این منجر به "آمیختگی هوش مصنوعی با مغزهای معمولی" خواهد شد. SEC ایالات متحده همچنین بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را از سرکوب اخیر خود علیه شرکت های رمزنگاری کنار گذاشته و آنها را "غیر اوراق بهادار" می نامد. ماهیت غیرمتمرکز بیت کوین نقش مهمی در این جنبه دارد.

این واقعیت را نمی توان انکار کرد که آینده بیش از پیش دیجیتالی می شود. ارزهای انسانی نیز ممکن است در نهایت وارد عرصه دیجیتال شوند. در چنین سناریویی، بیت کوین به عنوان یکی از معدود ارزهایی که خارج از کنترل است، برجسته خواهد شد. در چنین سناریویی، استدلال آردوینو منطقی است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها