|

پیش بینی جنجال برانگیز از قیمت دوج کوین!

Dogecoin

Dogecoin طی یک ماه 24 درصد افزایش یافته است و از رمزارزهای اصلی در مورد نظرایلان ماسک بهتر عمل کرده است!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طبق گفته مساری، دوج کوین در ماه گذشته 24 درصد جهش کرده است. قیمت توکن اغلب بر اساس نظرات ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر و تسلا، در نوسان است. در توییت اخیر، مدیر اجرایی تسلا به هر کسی که بتواند ثابت کند خانواده‌اش در معدن زمرد سهم دارند، یک میلیون دوج کوین پاداش خواهد گرفت. دوج کوین در ماه گذشته به دلیل رفتارهای بد ایلان ماسک در رابطه با توکن میم، ۲۴ درصد جهش کرد و از یک رالی گسترده تر در بازار ارزهای دیجیتال پیشی گرفت.

به گفته مساری، ارز دیجیتال روز دوشنبه به افزایش 6 درصدی افزایش یافت.

رگه برنده شدن این توکن چند هفته پیش آغاز شد، زیرا توییتر برای مدت کوتاهی لوگوی پرنده آبی خود را به شیبا اینو تغییر داد، که نشانی از طلسم dogecoin است. در روزی که پلتفرم رسانه اجتماعی ماسک لوگو را تغییر داد، dogecoin حدود 20 درصد افزایش یافت.

در اوایل آوریل، وکلای ماسک همچنین درخواست کردند که یک دادخواست 258 میلیارد دلاری را رد کنند که ادعا می‌کرد میلیاردر قیمت دوج‌کوین را دستکاری کرده و آن را بیش از 36000 درصد افزایش داده است. وکلای ماسک این اتهامات را بر اساس پرونده های دادگاه "یک اثر تخیلی خیالی" خوانده اند.

در همین حال، هفته گذشته مدیر اجرایی اسپیس ایکس یک میلیون دوج کوین به ارزش تقریبی 90000 دلار به قیمت فعلی آن برای هر کسی که بتواند مدرکی ارائه دهد که او یا خانواده‌اش تا به حال معدن زمرد داشته‌اند، ارائه کرد. این جایزه در پاسخ به گزارش‌های رسانه‌ای بود که ادعا می‌کردند پدرش در زمان کودکی ماسک در معدن زمرد در آفریقای جنوبی سهام داشته است.

افزایش دوج کوین در ماه گذشته از توکن های اصلی مانند اتریوم و بیت کوین که به ترتیب بیش از 9 و 17 درصد جهش کرده اند، بهتر عمل کرده است. افزایش دارایی‌های دیجیتال در بحبوحه ارتقای شبکه مورد انتظار اتریوم رخ می‌دهد که کریپتو را به بالاترین حد در 11 ماه گذشته رساند و همچنین در میان کاربران بازار امیدوار بود که فدرال رزرو به زودی کمپین تهاجمی خود را برای تشدید سیاست‌های پولی متوقف کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی