|

بررسی سیگنال ها!

سیگنال مهم از بیت کوین؛ زمان خرید یا فروش؟

Bitcoin

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین به‌عنوان شاخص‌های بازار، علی‌رغم افت اخیر، به چشم‌اندازی مثبت اشاره می‌کند آیا زمان خرید است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روندهای اخیر بازار به چشم انداز مثبت قیمت بیت کوین اشاره می کند و باعث می شود که سرمایه گذاران فکر کنند آیا این لحظه مناسبی برای سرمایه گذاری روی آنهاست، حتی پس از سقوط. با در نظر گرفتن تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های فعلی، می‌توان به طور تقریبی ارزیابی کرد که ارز دیجیتال در آینده چگونه ممکن است پیش رود.

این پیش‌بینی‌ها به سرمایه‌گذاران بالقوه نشان می‌دهد که آیا سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در این برهه از زمان گزینه مناسبی است یا خیر؟ بیت کوین همچنان نزدیک به 28000 دلار معامله می شود زیرا سرمایه گذاران منتظر یک دلیل اساسی محکم برای حرکت قیمت هستند.

قانونگذار آرکانزاس لایحه حفاظت از حقوق استخراج بیت کوین را تصویب کرد!

قانون مراکز داده آرکانزاس که به ماینرهای کریپتو حقوقی مشابه مراکز داده می دهد که در انتظار تایید فرماندار است. این لایحه که توسط مجلس و سنا تصویب شد، با هدف تنظیم استخراج بیت کوین در آرکانزاس و محافظت از استخراج کنندگان در برابر مقررات و مالیات های تبعیض آمیز است.

این لایحه که در 30 مارس توسط سناتور جاشوا برایانت پیشنهاد شد، با اذعان به ارزش اقتصادی مراکز داده برای جوامع، به سرعت مورد حمایت قرار گرفت. قانون تصویب شده موظف است که ماینرهای دارایی دیجیتال مالیات و کارمزد را با ارز قابل قبولی بپردازند و بدون فشار به زیرساخت های تاسیسات برقی کار کنند.

ماینرهای کریپتو طبق این لایحه حقوقی برابر با مراکز داده خواهند داشت و تضمین می کند که هیچ کار اضافی بر آنها تحمیل نمی شود. حرکت آرکانزاس بازتاب ابتکار مشابهی در مونتانا است که هدف آن محافظت از ماینرها در برابر مالیات بر پرداخت دارایی های دیجیتال و حذف نرخ های انرژی تبعیض آمیز است.

از طرفی نیویورک فعالیت‌های استخراج رمزارز را به مدت دو سال ممنوع کرده است. در سطح فدرال، پیشنهاد بودجه رئیس جمهور جو بایدن می تواند به طور بالقوه مالیات 30 درصدی بر هزینه های برق را برای ماینرهای ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده اعمال کند تا فعالیت استخراج را کاهش دهند.

قیمت بیت کوین

نبرد مداوم بین گاوهای نر امیدوار و خرس‌های محتاط همچنان ادامه دارد زیرا بیت کوین در محدوده معاملاتی باریکی بین 27600 تا 28900 دلار به دام می‌افتد تجزیه و تحلیل فنی نشان می دهد که جفت BTC/USD روند نزولی را نشان می دهد. با این حال، ممکن است با مقاومت در حدود 28250 دلار مواجه شود.

اگر بیت کوین با موفقیت از این سطح مقاومت فراتر رود، ارزش آن می تواند به 28900 دلار یا حتی 29250 دلار افزایش یابد. از سوی دیگر، اگر روند نزولی حاکم شود، حمایت قابل توجهی در حدود سطوح 26500 و 25500 دلار پیش بینی می شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها