|

اتفاقی مهم!

رازهای شیبا و دوج کوین فاش شد!

DOGE

Dogecoin (DOGE) به عنوان یک دارایی قابل تأیید در Binance اضافه شده است، سرنخ احتمالی برای خالق مرموز Shiba Inu (SHIB) کشف شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- DOGE واحد پول بومی Dogecoin است. Dogecoin (DOGE) یک رمزنگاری تقلید آمیز  که بر اساس یک الگوی رفتاری ویروسی در مورد سگ شیبا اینو ساخته شده است. در حالی که Dogecoin (DOGE) برای اولین بار برای تمسخر سایر پروژه های رمزنگاری ایجاد شد، به سرعت یک پایگاه پر طرفدار ایجاد کرد و به یک توکن پیشرو در پلتفرم های اجتماعی تبدیل شد. Dogecoin (DOGE) کد لایت کوین را شبیه سازی کرده است و می تواند برای تراکنش های اینترنتی استفاده شود. در حالی که Dogecoin (DOGE) هرگز قرار نبود ابزاری در دنیای واقعی داشته باشد، طرفداران آن شروع به توسعه موارد استفاده جدید برای آن کردند.

Shiba Inu (SHIB) توسط یک توسعه دهنده ناشناس برای پاسخ به یک سوال بسیار ساده توسعه داده شد - اگر یک پروژه رمزنگاری به طور کامل توسط جامعه آن اداره می شد چه می شد؟ Shiba Inu (SHIB) در سال 2020 راه اندازی و این پروژه با عرضه گسترده - یک کوادریلیون توکن آغاز شد. توکن های شیبا اینو (SHIB) را می توان در صرافی های مختلف معامله کرد. از آنجایی که Shiba Inu (SHIB) به عنوان یک توکن اتریوم صادر می شود، با کل اکوسیستم اتریوم سازگار است.

شبکه TMS (TMSN) برای از بین بردن مشکلاتی که معامله گران با پلتفرم های متمرکز با آن مواجه بودند راه اندازی شد. هدف شبکه TMS (TMSN) ارائه روشی کارآمد برای معامله با طیف گسترده ای از دارایی ها به معامله گران است. شبکه TMS (TMSN) قصد دارد تجارت را بدون توجه به تجربه و مکان، برای همه در دسترس قرار دهد. این احتمالاً یکی از دلایلی است که پلتفرم غیرمتمرکز شبکه TMS (TMSN) با صدای بلند شروع به کار کرده است.

بایننس برای افزایش محبوبیت، Dogecoin (DOGE) را به ذخایر اضافه کرده است!

بایننس اخیراً Dogecoin (DOGE) را به لیست دارایی های قابل تأیید خود اضافه کرده است. طبق آخرین اعلامیه، بایننس سیستم اثبات ذخیره خود را به روز کرد تا امکان تأیید دارایی های مختلف کاربران را فراهم کند که Dogecoin (DOGE) یکی از آنها است. افزودن Dogecoin (DOGE) و 10 دارایی رمزنگاری دیگر نشان می دهد که اکنون می توان بیش از 63 میلیارد دلار را با استفاده از سیستم PoR بایننس تأیید کرد.

Dogecoin (DOGE) در ابتدا از Binance برای ایجاد اثبات دارایی برای آن فشار آورده بود. اثبات دارایی ها کیف پولی حاوی Dogecoin (DOGE) است که با عرضه BSC-Doge مطابقت دارد. Dogecoin (DOGE) از زمانی که برای اولین بار به عنوان نماد میم منتشر شد، پیشرفت های زیادی داشته است. قیمت معاملات فعلی Dogecoin (DOGE) 0.071 دلار است.

یک سرنخ بالقوه از خالق شیبا اینو (SHIB) که توسط کانر گروگان کشف شد

کانر گروگان، مدیر عملیات، نامی را کشف کرده است که با خالق مرموز شیبا اینو (SHIB) مرتبط است. گروگان می گوید که کیف پولی که می تواند مستقیماً با توسعه دهنده Shiba Inu (SHIB) متصل شود، نام بسیار جالبی دارد. نام کیف پول شیبا اینو (SHIB) Alameda است. این همان نامی است که صندوق سرمایه گذاری رمزنگاری شده توسط جنایتکار ادعایی رمزارز، Sam Bankman-Fried تأسیس شده است.

اگرچه کانر نمی داند چرا خالق شیبا اینو (SHIB) در سال 2020 مسئولیت آلامدا را بر عهده می گیرد، او معتقد است که می توان از این کار برای جستجوی میم استفاده کرد. در حالی که ممکن است خالق واقعی شیبا اینو (SHIB) هرگز فاش نشود، کانر می گوید که آلامدا سابقه ای در رابطه با این توکن دارد. به نظر نمی رسد این خبر بر قیمت توکن Shiba Inu (SHIB) که در زمان نگارش 0.00001098 دلار است، تأثیری نداشته باشد.

از مزایای تجارت عصر جدید با شبکه TMS (TMSN) استفاده کنید

شبکه TMS (TMSN) با پلتفرم غیرمتمرکز خود قصد دارد روشی امن برای معامله گران فراهم کند تا در دارایی های دیجیتالی متعدد سرمایه گذاری کنند. شبکه TMS (TMSN) واسطه ها را حذف می کند و کارمزد کمتر و تراکنش های سریع تری را ارائه می دهد.

به نظر می رسد معامله گران به ابتکار شبکه TMS (TMSN) که در افزایش قیمت توکن آن دیده می شود، روی آورده اند. در زمان نگارش این مقاله، شبکه TMS (TMSN) با قیمت 0.029 دلار معامله می شد. قیمت توکن شبکه TMS (TMSN) در اولین مرحله پیش فروش تا 700 درصد افزایش یافت و حتی پس از بسته شدن مرحله زودتر از حد انتظار، به رشد خود ادامه داد. اکنون همه نگاه ها به شبکه TMS (TMSN) و آنچه که به بازار خواهد آورد است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها