|

بررسی سیگنال های مهم!

پیش بینی مهم از قیمت دوج کوین!

DOGE

پیش‌بینی قیمت Dogecoin با حجم معاملات 650 میلیون دلاری - آیا DOGE به زودی به 0.10 دلار بازمی‌گردد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین میم کوین، DOGE، پس از اینکه ایلان ماسک، معروف‌ترین طرفدار آن، فاش کرد که از رمزارز به هوش مصنوعی (AI) تغییر خواهد کرد، دوباره در کانون توجه قرار گرفت. قیمت دوج کوین در این هفته همزمان با سایر بخش‌های بازار کریپتو در میان فشارهای نظارتی و «ارواح» انفجار آشفته صرافی FTX سام بانکمن-فرید کاهش یافت.

دوج DOGE شروع به بازپرداخت سودهای انباشته شده در ژانویه در آغاز فوریه کرد، زمانی که فدرال رزرو با افزایش 25 واحدی نرخ بهره بر حزب تهاجمی صعودی حمله کرد.

در آن زمان، سرمایه گذاران بر این باور بودند که افزایش 0.25 درصدی در نرخ بهره برای طبقات دارایی پرخطر خوب است. با این حال، اظهارات تورم زدایی جروم پاول به سرعت کمتر تأثیرگذار شد زیرا داده های بیشتری مانند شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) حقوق و دستمزد غیرکشاورزی، و گزارش بیکاری نشان داد که تورم در ماه های آینده یک مسئله غالب خواهد بود.

گفته می‌شود، سرمایه‌گذاران، به‌ویژه سرمایه‌گذاران خرد احتمالاً به حاشیه می‌روند تا زمانی که بدانند بازار کریپتو به طور خاص قیمت Dogecoin به کجا می‌برد. توجه داشته باشید که از دست دادن حمایت در منطقه 0.08 دلار نشان می دهد که احتمال افزایش فشار فروشدر روزهای آتی زیاد است. بنابراین، همه نگاه ها به مناطق پشتیبانی آزمایشی به ترتیب 0.074 و 0.07 دلار است.

تا زمانی که از محدوده 0.07 دلار عقب نشینی نکند، قیمت دوج کوین در حالت خوبی باقی خواهد ماند. در غیر این صورت، سرمایه‌گذاران شروع به حرکت به سطوح پایین‌تر مانند 0.06 و 0.05 دلار می‌کنند

دو نقطه کنترل مهم برای هدایت قیمت Dogecoin در این سه ماهه اول وجود دارد. اینها مقاومت روانی در 0.10 دلار و حمایت بحرانی ذکر شده در بالا در 0.07 دلار هستند. اگر قیمت Dogecoin به زیر 0.07 دلار سقوط کند، کاهش آشکار خواهد شد. از اینجا، سرمایه‌گذاران می‌توانند کاهشی به 0.06 دلار و بدتر از آن تا 0.055 دلار را پیش‌بینی کنند. از سوی دیگر، یک شکست به بالای منطقه تراکم فروشنده با قیمت 0.10 دلار می‌تواند کاتالیزور نهایی DOGE برای بازگشت به 0.0159 دلار باشد - بالاترین سطح پس از تصاحب توییتر ایلان ماسک در اکتبر 2022.

سرمایه گذاران باید از حجم عظیم خروجی از بازارهای DOGE همانطور که توسط شاخص جریان پول (MFI) در نمودار روزانه نشان داده شده است. اگرچه این شاخص مانند RSI روی نمودار همپوشانی دارد، اما جریان حجم داخل و خارج از بازار دارایی را در نظر می گیرد. شیب نزولی ثابت کنترل نزولی قیمت Dogecoin را تقویت می کند. بنابراین، انتظار یک بازگشت بزرگ در این هفته، به خصوص در چند جلسه آینده، می تواند بی ثمره باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها