|

توکن های شگفت انگیزی که اومدن شیبااینو و دوج کوین رو لول کنن!!

Shiba Inu

5 میم کوین برتر که انتظار می رود در این هفته یک رالی شگفت انگیز داشته باشند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میم کوین‌ها آلت‌کوین‌هایی هستند که ابتدا برای سرگرمی ساخته شده‌اند و سپس تبدیل به ابزار واقعی در صنعت کریپتو شدند. Dogecoin، اولین میم کوین جهان، پیشگام در فضا بود و شیبااینو راه خود را دنبال کرد. این توکن‌ها ممکن است سرگرم‌کننده باشند، اما با افزایش سرسام‌آور محبوبیت توکن‌های میم، سرمایه‌گذاران ممکن است هم شادی و هم سود پیدا کنند! سرمایه‌گذاری در این 5 میم کوین برتر باید سبد سرمایه‌گذاران را سبز کند.

در اینجا پنج توکن وجود دارد که پتانسیل ایجاد یک رالی شگفت‌انگیز در روزهای آینده را دارند. این توکن‌های میم در حال صعود هستند.

QUACK

QUACK در میان توکن‌های میم با مضمون شیبا، میم کواک کمتر شناخته شده، یک ارز دیجیتال در جامعه‌ای پر جنب و جوش از این پروژه حمایت می‌کند. به گفته گروه فونیکس، Rich Quack یکی از فعال ترین میم کوین های اجتماعی در این فضا است که تنها با اختلاف کمی پشت سر Shiba Inu قرار دارد.

بر اساس داده‌های Coingecko، این توکن در تمام بازه‌های زمانی در منطقه سبز چشمک می‌زند و بیشترین سود در هفته‌نامه ۱۱ درصد بوده است. در قیمت فعلی توکن، ممکن است شاهد حرکت قیمت بزرگ‌تری باشیم زیرا گاوها تلاش می‌کنند بالاتر از حمایت فعلی آن در 1.6731 دلار تثبیت شوند. 

فلوکی

 فلوکی Floki inu یکی از توکن‌های محبوب شیبا با مضمون inu است که در بازار موجود است. با ارزش بازاری نزدیک به 500 میلیون دلار به دلیل لیست‌های اخیر Floki در چندین صرافی بزرگ مانند KuCoin، OKX، با فهرست احتمالی Binance در آینده. این امر چشم بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرد و حجم معاملات توکن را در روز فهرست شدن به نزدیک به 200 میلیون دلار رساند. 

توکن Tsuka

یکی دیگر از توکن‌های کمتر شناخته شده، Dejitaru Tsuka، در حال حاضر در رتبه ۲۷۰ در لیست ارزهای دیجیتال CoinGecko قرار دارد که در میان مدت و بلندمدت پیشرفت هایی را نشان می دهد. توکن ژاپنی با مضمون لور بسیار مرموز است و به روز رسانی های کمی در صفحه رسمی توییتر خود دارد. با این حال، این توکن اخیراً به 10000 دارنده رسیده است که گواهی بر میزان تعهد جامعه TSUKA به پروژه کریپتو است. در حمایت 0.11756 دلار، گاوها می توانند فضای کافی برای حرکت انفجاری به سمت بالا داشته باشند، در صورتی که حرکت به آن اجازه دهد. با این حال، گاوها با مقاومت 0.15815 دلار روبرو هستند که باید در میان مدت تا بلند مدت شکسته شود تا آزادی حرکت فراهم شود.

بی‌بی‌دوج

بی بی دوج BABYDOGE یک توکن با مضمون شیبا،Baby Doge (BABYDOGE) یک توکن کاهش‌دهنده قیمتی است که در حال حاضر یکی از فعال‌ترین توکن‌های اجتماعی موجود در بازار است. با ارزش بازار بیش از 500 میلیون دلار، BABYDOGE به سرمایه گذاران جامعه حامی ارائه می دهد که در حال حاضر برای فهرست کردن توکن در Binance تلاش می کنند. با قیمت 3.1 دلار، پشتیبانی این توکن توسط گاوها در 3.012 دلار تقویت می شود که در صورت حفظ آن، سکوی پرتابی برای حرکت صعودی قیمت آینده BABYDOGE خواهد بود. سرمایه گذاران باید حمایت فعلی توکن را تماشا کنند زیرا این یک پشتیبانی مهم برای توکن است.

دوج DOGE

"پدربزرگ" تمام توکن های میم، Dogecoin (DOGE) پتانسیل افزایش بیشتر را دارد. در زمان نگارش مقاله، DOGE در بازه زمانی هفتگی نزدیک به 8 درصد افزایش یافته است. DOGE در حال حاضر با قیمت 0.0882 دلار با پشتیبانی 0.08585 دلار معامله می شود. محدوده معاملاتی کوچک توکن می تواند کاتالیزور یک حرکت صعودی بزرگ در میان مدت و بلند مدت باشد. که مسابقه طناب کشی قوی بین گاو نر و خرس است و فقط زمان نشان می‌دهد که کدام یک برنده خواهند شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها