|

توقف بعدی شگفت انگیز این ارز!

عطر ایلان ماسک با سرنوشت دوج کوین چی کرد؟

DOGCOIN

به تازگی، ایلان ماسک یک عطر Boring Company را در توییتر معرفی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- به تازگی، ایلان ماسک یک عطر Boring Company را در توییتر معرفی کرد و گفت که مشتریان می توانند آن را با Dogecoin خریداری کنند. این اطلاعیه تأثیر فوری روی میم کوین داشت زیرا قیمت DOGE به سرعت افزایش یافت. باید ببینیم که آیا این تصمیم اجرا می‌شود یا خیر و آیا سایر شرکت‌ها نیز از این روند پیروی می‌کنند یا خیر. هفته گذشته، Google Cloud همکاری خود را با Coinbase برای پروژه های توسعه وب 3.0 اعلام کرد. مشتریان منتخب می توانند برای این خدمات از طریق ارزهای رمزنگاری شده از جمله Dogecoin نیز پرداخت کنند. «Bitcoin Jesus» راجر ور زمانی به قول معروفی گفت که memecoin برتر و بهتر از رمزارز پیشگام - بیت کوین است. حال اینکه پیش بینی های مذکور محقق می شود یا خیر به عوامل زیادی بستگی دارد که برخی از آنها قابل پیش بینی نیست.

با این حال، برای یک آلتکوین که به عنوان یک شوخی شروع شد قابل تحسین می باشد که راه طولانی را طی کرده است. Dogecoin اولین memecoin بود که با موفقیت پتانسیل مالی ارزهای دیجیتال را با طرفداران فرهنگ میم پیوند داد و آن را برای کاربران جدید رمزارز قابل دسترس کرد. علاوه بر این، پشتیبانی افراد مشهور از آن نیز به محبوبیت آن افزوده است. امروزه این ارز در بین ارزهای دیجیتال با ارزش به حساب می آید.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که با ظهور روند فعالیت‌های نهنگ، افزایش شدیدی در memecoin مشاهده شده است. تجزیه و تحلیل شرکت تحقیقات بازار IntoTheBlock نشان می دهد که بیشتر نهنگ ها به جای فروش توکن ها قصد نگهداری آنها را دارند. در همین حال، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال اروپا Bitstamp در 23 دسامبر اعلام کرد که DOGE را در پلتفرم خود فهرست کرده است.

جفت‌های فهرست‌شده، DOGE/USD و DOGE/EUR، به کاربران این امکان را می‌دهند که ارز دیجیتال را در برابر USD و EURO معامله کنند. قیمت DOGE برای مقاومت در برابر روند نزولی بازار پس از سقوط FTX افزایش یافته است. حرکت قیمت آن حاکی از یک مرحله بهبود احتمالی است زیرا شاهد افزایش بوده است. اما خرید و فروش همزمان توکن‌های DOGE روی صعود آن اثر گذاشته است. اما آنچه مسلم است عدم قطعیت می‌باشد.شاخص ترس و طمع در زمان انتشار، ترس شدیدی را به نمایش گذاشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها