|

بررسی شگفت انگیز!

دلیل سرنگون کردن دوج کوین توسط شیبااینو؟

shibainu-Dogecoin

اگر بخواهیم روند دوج کوین و شیبااینو را بررسی کنیم می بینیم که در هفت روز گذشته...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-صنعت کریپتو همچنان با واکنش شدیدی در پی شکست FTX مواجه است. FTX، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان، اخیراً اعلام ورشکستگی کرده است و بسیاری از گزارش‌های رسانه‌ای و سایر منابع اطلاعاتی نشان می‌دهند که موسس و مدیرعامل آن، سام بانکمن-فرید، احتمالاً با استفاده از سپرده‌های مشتریان برای افزایش تجارت خود، مرتکب کلاهبرداری سیستماتیک شده است. اگر بخواهیم روند دوج کوین و شیبااینو را بررسی کنیم می بینیم که در هفت روز گذشته، قیمت توکن Shiba Inu بیش از ۱۱ درصد در برابر Dogecoin، ارشد توکن‌های میم و رقیب اصلی SHIB، افزایش یافت.اعتبار اصلی افزایش قیمت SHIB به کاهش مداوم DOGE مربوط می شود.

برخی از تحلیلگران نیز پیش‌بینی می‌کنند که قیمت SHIB در این ماه به پایین‌ترین حد سالانه جدید سقوط خواهد کرد و قیمت SHIB در زمان نگارش این خبر، در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۰۸۷ دلار معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته، حدود ۰٫۵ درصد افت داشته است از طرفی هم طبق گزارش‌ها، تعداد آدرس‌های این شبکه از ابتدای سال جاری حدود ۳۵ درصد افزایش یافته است.به گفته کارشناسان، افزایش مداوم تعداد آدرس‌های شبکه شیبا با وجود بازار نزولی، نشان می‌دهد که علاقه به این ارز دیجیتال همچنان به قوت خود باقی مانده است ولی بعضی از تحلیلگران گفته اند چشم انداز بلندمدت شیبا اینو صعودی است، میم کوین می تواند شاهد افزایش 100 درصدی قیمت در چهار هفته آینده باشد.

از طرفی بزرگترین «میم کوین» صنعت کریپتو بر اساس ارزش بازار، Dogecoin، یک شبه بیش از 9 درصد سقوط کرده است. DOGE پس از آخرین افت اکنون در حدود 0.088 دلار معامله می شود. خرس‌ها نیز در هفته گذشته کنترل توکن را در دست داشتند که در هفت روز گذشته، Dogecoin تقریباً 16 درصد به ازای CoinGecko سقوط کرد پس از اتریوم و بیت‌کوین، DOGE سومین سقوطی‌ها در 24 ساعت گذشته بوده است. Coinglass مجموعاً حدود 6.34 میلیون دلار ریزش DOGE را گزارش می دهد که بیشتر در صرافی ارز دیجیتال Binance این اتفاق افتاد. تقریباً نیمی از این ریزش ها (3.79 میلیون دلار) در 12 ساعت گذشته بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها