|

نابودی شیبااینوحتمی است؟

اگر کاربران به این کار ادامه دهند شیبا نابود میشود!!

Shiba Inu

اگر به طور مکرر به این کار ادامه دهیم، نتیجه خطرناک خواهد بود. شیبا اینو، یکی از توکن های میم پیشرو در جهان است که در روزهای آینده ...

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگر به سوزاندن شیبا اینو به طور مکرر ادامه دهیم، نتیجه خطرناک خواهد بود. شیبا اینو، یکی از توکن های میم پیشرو در جهان است که در روزهای آینده دچار توکن سوزی گسترده خواهد شد. سوزاندن ممکن است بر گردش آن تأثیر بگذارد و کل توکن های SHIB که در حال حاضر در گردش هستند دچار زیان شوند. طبق پلتفرم جهانی ردیابی ارزهای دیجیتال، CoinGecko، در حال حاضر 550 تریلیون توکن SHIB در گردش است.توکن برجسته میم برای مدتی طولانی شاهد یک صعود ثابت بود و در یک روند صعودی اکتبر وارد رتبه های معتبر شد تا رکوردهای تاریخ را پشت سر بگذارد.

با این حال، توکن شاهد یک واژگونی بوده و در یکی دو روز اخیر، روند صعودی آن کاهش یافته است.عملکرد ضعیف ارتش SHIB باعث ناامیدی کاربران شده و تمام فرضیه های روند صعودی نیز باطل شد. به گفته بنیانگذار ناشناس توکن، ریوشی، شیبا قرار است در هفته‌های آتی توکن سوزی گسترده‌ای را تجربه کند زیرا اکوسیستم شیبا ممکن است بیشتر روی بازی‌های بلاک چین و متاورس تمرکز کند.

سرمایه گذاران این توکن اخیراً درخواستی را در change.org آغاز کرده اند.که می خواهد تا سیاستی برای سوزاندن مقدار قابل توجهی از عرضه توکن شیبا در روزهای آینده ایجاد کند. آنها اعلام کردند که سوزاندن توکن شیبا اینو ممکن است میزان توکن های شیبا اینو در گردش را کاهش دهد.توکن سوزی چیز جدیدی برای این توکن نیست.

دارندگان توکن اغلب SHIB را به آدرس رایت آن می فرستند، و گاهی اوقات، حتی برای این کریپتو مهمانی های رایت ترتیب می دهند.با توجه به Coindesk، شرکت کنندگان بازده سالانه فعلی حدود 9 درصد به دست آوردند. با این حال، مکانیسم جدید قیمت توکن SHIB را افزایش نداده است. در بازار ارزدیجیتال، SHIB در 24 ساعت گذشته حدود 5.3 درصد از دست داده است.در اخبار دیگر، Kaal Dhairya، یک توسعه دهنده Shiba Inu، در یک پست وبلاگی در مورد اینکه چگونه یک توکن کلاهبرداری سعی می کند خود را با سکه میم ویروسی مرتبط کند، هشدار داده است.

به گفته توسعه‌دهنده، یک رمز رمزنگاری مخرب که به عنوان «Shiba Inu: Deployer» ظاهر می‌شود، از یک قرارداد هوشمند روی بلاک چین استفاده می‌کند و خود را با Shiba Inu مرتبط می‌کند. معامله ای که به نظر می رسد از طریق توکن Shiba Inu انجام می شود، یک ترفند دستکاری در قرارداد هوشمند است.قراردادهای هوشمند برنامه‌هایی در بلاک چین هستند که در صورت تحقق یک شرط خاص اجرا می‌شوند.

شیبا اینو گفت که اکنون متاورس خود را با 100595 قطعه زمین مجازی راه اندازی می کند. ارزش SHIB با الهام از یک میم سگ و به عنوان «قاتل دوج کوین» در سال 2021 افزایش یافت و توسعه‌دهندگان SHIB می‌خواهند با راه‌اندازی متاورس آن، برچسب «مم سکه» را کنار بگذارند. خالقان متاورژن Shiba Inu آن را "SHIB: The Metaverse" نامیده اند. توسعه دهندگان به کاربران اجازه می دهند از طریق مجموعه ای از رویدادها زمین های مجازی را خریداری کنند. کاربران باید از وب سایت رسمی Shiba Inu metaverse بازدید کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها