|

سرمایه کلان در انتظار بازار رمزارزها!

دوج کوین و همراهانش به چه دامی گرفتار شدند؟؟

DOGCOIN

دوج کوینDogecoin و Solana Traders زیان های بزرگی را به عنوان Cryptos متحمل شدند.و حدود 400 میلیون دلار...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوج کوینDogecoin و Solana Traders زیان های بزرگی را به عنوان Cryptos متحمل شدند.و حدود 400 میلیون دلار ضرر دیده می شود. وضعیت بازار در روز چهارشنبه سومین زیان  در سال جاری بود.معامله گران معاملات آتی کریپتو در روز چهارشنبه بیش از 400 میلیون دلار از دست دادند زیرا اکثر ارزهای دیجیتال به دنبال اظهارات فدرال رزرو ایالات متحده به زیر سطح حمایت سقوط کردند.قیمت بیت کوین (BTC) از 47000 دلار به 42500 دلار کاهش یافت.

انحلال زمانی اتفاق می‌افتد که یک صرافی به دلیل از دست دادن جزئی یا کلی حاشیه اولیه معامله‌گر، موقعیت اهرمی معامله‌گر را به‌عنوان مکانیزم ایمنی به اجبار می‌بندد. این امر عمدتاً در معاملات آتی اتفاق می‌افتد، که فقط قیمت دارایی‌ها را ردیابی می‌کند، دقیقا برخلاف معاملات نقطه‌ای که معامله‌گران مالک دارایی‌های واقعی هستند.

و بیشترین ضرر در بین ارزهای دیجیتال بزرگ خارج از بیت کوین و اتر (ETH) است. در همین حال، توکن‌های GMT ​​پروژه رمزنگاری یک ماهه StepN با 9 میلیون دلار ضرر ثبت شده، که جز یک شرکت غیرعادی در لیست بودند. DOGE و GMT هردو جزو برندگان برتر در هفته گذشته بودند.

قیمت‌ DOGE در بحبوحه گمانه‌زنی‌ها بخاطر اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا جزء هیئت مدیره توییتر خواهد بود، افزایش یافت.معاملات آتی بیت کوین حدود 92 میلیون دلار ضرر دید و بیشترین ضرر را در بین تمام ارزهای دیجیتال داشت و پس از آن اتر با 64 میلیون دلار ضرر کرد. این ضررها در روز پنجشنبه ادامه یافت و بیش از 40 میلیون دلار نقدینگی در زمان نگارش ثبت شده است.

داده‌های  ردیابی Coinglass نشان می‌دهد که بیشتر انحلال‌ها در صرافی ارز دیجیتال Binance با بیش از ۱۳۳ میلیون دلار ضرر انجام شده است. معامله گران OKX و FTX به ترتیب با 100 میلیون دلار و 68 میلیون دلار بیشترین زیان ها را داشتند.و قیمت بیت کوین تا کنون 5 درصد دیگر از دست داده است و در زمان نوشتن با قیمت 43500 دلار وارد معامله شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها