|

شیبا عجیب تراز همیشه؟؟

رالی عظیمی ازشیبااینو در راه است؟

SHIBAINU

قیمت شیبا اینو پس از همکاری با رستوران فست فود ایتالیایی وارد رالی عظیم می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-شیبا اینو از همکاری جدید خود با فست فود زنجیره ای Welly’s خبر داد. این اولین خدمات مورد استفاده در دنیای واقعی برای شیبا یعنی قاتل Dogecoin است. تحلیلگران پیش بینی کرده اند که این موضوع تاثیر مثبت بر قیمت شیبا اینو خواهدداشت.

شیبااینوShiba Inu با مشارکت جدید وارد دنیای واقعی می شود؟

شیبا اینو با همکاری جدید خود با  رستوران زنجیره ای ایتالیایی راه خود را به دنیای واقعی پیدا کرده است. Welly’s فناوری بلاک چین را پذیرفته و تغییر نام انجام داده و Shiba Inu را به طلسم خود درآورده است.این مشارکت، کاربرد شیبا اینو را در تراکنش‌های اصلی افزایش می‌دهد.

اگرچه Welly’s یک مجموعه متمرکز نیست، اما این برند قصد تغییری بزرگ نسبت به شیبا اینو دارد. تیم توسعه معتقد است که خدمات فناوری Shiba Inu در آینده اجراخواهدشد.در همکاری با Shiba Inu، Welly در نظر دارد چندین فروشگاه را در سال‌های 2022 و 2023 گسترش دهد و باز کند و از کاربرد و تقاضای بالاتر برای توکن‌های SHIB از این کاربرد واقعی میم کوین اطمینان حاصل کند.

shiba inu

در وبلاگ های تخصصی شرکت، تیم Shiba Inu بیان کرد که SHIB روشی برای پرداخت در زنجیره فست‌فود است و LEASH، دارندگان Shiboshi به تخفیف‌ها، جوایز و سایر هدیه‌ها دسترسی انحصاری خواهند داشت.جامعه Shiba Inu می‌تواند در تصمیم‌گیری Welly’s در گسترش آن از طریق Doggy DAO و خرید NFT شرکت کنند.Shiba Inu احتمالاً با مشارکت جدید به عنوان یک وسیله مبادله مشابه Dogecoin محبوبیت پیدا می کند.

بنابراین، سرمایه‌گذاران نسبت به قیمت شیبا اینو خوش‌بین هستند و یک شکست صعودی در روندها پیش‌بینی می‌کنند.تحلیلگران رمزنگاری در کانال YouTube Ahead of the Trade شباهت هایی را بین نوسانات فعلی و حجم Shiba Inu و آنچه در اکتبر 2021 ذکر شد شناسایی کرده اند.

تحلیلگران استدلال کردند که شکست شیبادر اکتبر 2021 با یک دوره طولانی ادغام و به دنبال آن کاهش در نوسانات قیمت انجام شد. از لحاظ تاریخی، دوره‌های نوسانات کم با افزایش قیمت شیبا اینو همراه است. روند مشابه قیمت و نوسانات نشان می دهد که افزایش انفجاری  شیبا اینو در راه است.نیز تحلیلگران FXStreet بر این باورند که قیمت Shiba Inu می تواندبه 0.00004 دلار برسد

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی