|

چرا بیت کوین این همه ریخت؟

بیت کوین به خاک سیاه نشست؛ سقوط 10 درصدی!

بیت کوین امروز با سقوط شدید به کمتر از ۳۶ هزار دلار رسید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- در لحظه تنظیم این گزارش بیت کوین با قیمت 35 هزار 715 دلار (۱,۰۴۶,۲۳۲,۰۸۹ تومان) معامله می‌شود و فعالان بازار در انتظار رشد این ارز دیجیتال هستند. ارزش کل بازار بیت کوین ۶۸۹,۰۵۲,۲۰۹,۴۴۴ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۳۴,۴۸۱,۹۷۵,۳۱۰ دلار بود.

چه خبر از ۱۰ ارز دیجیتال اول بازار

اگر نگاهی به ۱۰ رمز ارز ابتدایی بازار کریپتوکارنسی داشته باشیم. نسبت به روز گذشته روند نزولی شدید تری را شاهد هستیم. بین ۱ تا ۱۵ درصد افت قیمت را امروز مشاهده می کنید.

2

دلایل ریزش بیت‌کوین

به گزارش تجارت نیوز؛ دلیل اصلی افت شدید بیت‎کوین اظهار نظر گری گنسلر رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بود. گلنسر گفت که پلتفرمهای معاملاتی رمزارزها باید تحت نظارت قرار بگیرند تا از این طریق از سرمایه‌گذاران حمایت کرد. این کمیسیون همچنین درخواست شرکت سرمایه‌گذاری اسکای‌بریج در خصوص ورود ETF بیت‌کوین به بازار سهام آمریکا را رد کرد. این دو موضوع موجب شد تا آینده بازار رمزارزها در آمریکا با چالشی جدی مواجه شود.

آینده بیت‌کوین چه خواهد شد؟

در همین رابطه، پانکاج بالانی مدیرعامل صرافی دلتا اعلام کرد چشم انداز فعلی بازاررمزارزها همچنان نزولی است. وی گفت از دست رفتن محدوده حمایتی روانی ۴۰ هزار دلاری موجب شده تا فشار فروش بیشتر شود. انتظار می‌رود در محدوده ۳۵ هزار دلاری تقاضا برای بیت‌کوین بسیار زیاد شود. در کوتاه مدت محدوده ۴۵ تا ۵۰ هزار دلاری سطحی است که بازگشت بیت‌کوین به آن محتمل است با این حال با توجه به کمبود نقدینگی در بازار چشم‌انداز کلی همچنان نزولی خواهد بود.

از سوی دیگر مارکوس سوتیریو، تحلیلگر گلدبلاک معتقد است بیت‌کوین در حال حاضر کمتر از ارزش واقعی خود در حال معامله است. او می‌گوید شاخص ترس و طمع همچنان ترس زیاد در بازار را نشان می‌دهد و این در واقع یک فرصت خرید است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها