|

پس‌رونده‌ترین مالیات!

انتقاد جنجنالی ایلان ماسک از شرایط فعلی رمزارزها!

arzdigital

آیا ایلان ماسک و بیلی مارکوس(خالق دوج کوین) از تورم ایالات متحده انتقاد کردند؟

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- تورم ایالات متحده که باعث قرمز شدن بازار ارز دیجیتال شد و در این حوالی به خاطر شرایط موجود در بازار بعداز بیت کوین تمامی آلت کوین ها و دوج کوین Dogecoin نیز ریزش کرد با یک خطر بسیار بزرگی برای جامعه رمز ارزها میباشد در ادامه ایلان ماسک و بیلی مارکوس(خالق دوج کوین) از تورم ایالات متحده انتقاد کردند همچنین موضوع تورم ایالات متحده توسط بسیاری از کارشناسان اقتصادی و همچنین اینفلوئنسرهای ارز دیجیتال نظریه‌هایی مطرح شده است.

اکنون، ایلان ماسک و خالق دوج کوین، بیلی مارکوس، تصمیم گرفتند به گروه افرادی بپیوندند که از وضعیت فعلی نرخ تورم ایالات متحده ناراضی هستند و دست به اعتراض زده‌اند. مدیرعامل تسلا ایلان ماسک از توییت Blockworks که منتشر شده و در مورد از دست دادن 91 درصد از قدرت خرید دلار در 70 سال گذشته حمایت کرد و مدعی شد که تورم "پس‌رونده‌ترین مالیات " است.

و در ادامه حمایت ایلان‌ماسک از این توییت خالق Dogecoin هم به ماسک پیوست و  مارکوس در ادامه این توییت اضافه کردکه رسانه های اصلی ایالات متحده در تلاش هستند تا با به تصویر کشیدن آن به عنوان چیزی "خوب"، تاثیر واقعی تورم بر اقتصاد این کشور را پنهان کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها