|

محدوده حمایتی ارزها کجاست؟

سیگنال های مهم این هفته رمز ارزها

ارزهاsignal

تمامی شواهد موجود در بازار ارز دیجیتال را برای شما جمع آوری کرده ایم، این هفته کدام ارز شرایط بهتری خواهد داشت؟

لینک کوتاه کپی شد

ارز دیجیتال کوتی(COTI) 

ارز دیجیتال کوتی با نماد اختصاری(coti) در تایم روزانه با احتساب قیمت های بسته شده در روز سطح مقاومت را شکست و یک رکورد تاریخی برای خود ثبت کرد. و کیف پول خود را پر کرده است، اگر کوتی حمایت خود را از دست بدهد، حد ضرر تحلیل موجود در بازار 0/43دلار است. با توجه به حجم تراکنش های چشمگیر اخیر کوتی در صورتی می تواند رشد کند که به قیمت های ۰/۸۸ و ۱.۲۵ دلار برسد و این سطح مقاومت را شکست دهد.

 

ارز دیجیتال پنکیک سواپ (PANCAKE SWAP) 

ارز دیجیتال پنکیک سواپ با نماد اختصاری(pancake swap) در حال ایجاد الگوی فشردگی است و همچنین اگر بتواندبر مقاومت داینامیک پیش روی خود غلبه کند،در صورت شکست این محدوده و تثبیت قیمت و توانایی بالا بردن سطح خود تا اهداف مشخص شده روی نمودار ،به ترتیب ۲۱ ۲۶ ۳۶ ۴۵ دلار میباشد، همچنین محدوده های حمایتی این ارز دیجیتال به ترتیب ۱۱،۱۴ و ۱۷.۵ دلار می باشد!

 

ارز دیجیتال دی وای دی ایکس(DYDX)

ارز دیجیتال دی وای دی ایکس با نماد اختصاری(DYDX) از حمایت بالا و موقعیت خوبی برخوردار می باشد!و به نظر می رسد که اگر روند بازار مساعد باشد این ارز بتواند با کنترل حد ضرر زیر این حمایت به اهداف بالاتر دست یابد، در صورت بهبود عملکرد باید حد ضرر را در معاملات خودتان رعایت کنید!

 

ارز دیجیتال پولکادات (POLKADOT)

ارز دیجیتال پولکادات با نماد اختصاری (POLKADOT)در فریم ۱۲ ساعته سطح مقاومت مهمی پیش روی خود دارد، با شواهد موجود در بازار پیشنهاد می‌شود محدوده مقاومتی ۳۵ دلار را زیر نظر داشته باشید و بعد از تثبیت قیمت به بالای این سطح می‌توانید با حد ضرر محدوده ۲۵ دلار وارد معامله شوید و ارز دیجیتال دات، نیز فعلاً مقاومت پیش رو شکست نداده است.

 

 

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها