|

رازی در نمودار پولکادات

محدوده مقاومتی ارز پولکادات کجاست؟

POLKADOT رمزنگاری

ارزدیجیتال پولکادات مدتی بود که در روند نزولی پیش می رفت اکنون در تلاش است تا به بالاترین حد خود برسد.سطح مقاومتی این ارز کجاست؟

لینک کوتاه کپی شد

پولکادات (DOT) روند نزولی خودرا شکست داد و از خط مقاومت نزولی کوتاه مدت خارج شده و بالاخره به حرکت نزولی خودکه از 14 سپتامبر در جریان بود پایان داد.در حال حاضر  در تلاش است تا به بالاترین سطح خود برسد و به طور بالقوه قیمت بالایی را ثبت کند.

این ارز از 20 ژوئیه هنگامی که به کمترین سطح 10.37 دلار رسیده بود،به سمت مقاومت حرکت کرد و حال در کنار خط حمایت صعودی در حال افزایش است. حرکت صعودی همچنان ادامه دارد و تا کنون در تلاش است به بالاترین سطح یعنی 38.77 دلار برسد.

POLKADOT

ناحیه اصلی مقاومت پولکادات 41.35 دلار است.این محدوده یک منطقه مقاومت افقی است.معامله گران ارزهای رمزپایه نموداری برای این ارز ترسیم کردند در حال حاضر ، پولکادات با مقاومت 0.618 در 33.70 دلار مواجه است اگر بتواند به بالای آن حرکت کند، انتظار می رود که به سمت منطقه مقاومت 41.40 دلار که قبلاً مشخص شده بود افزایش یابد، سپس پولکادات اگر بتواند از سطح مقاومت 41،40 دلار هم عبور کند ، به احتمال زیاد در بالاترین سطح در ماه های آینده نزدیک به 50 دلار افزایش می یابد و جایگاه خوبی را کسب خواهد کرد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها