|

نفیسه روشن هم از بازیگری زد تو کار تبلیغات نجومی اینستاگرامی! +عکس

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر طرح ایرانی است که به تازگی با انتشار تصویری از خود تبلیغ یک فروشگاه اینترنتی را کرد.

لینک کوتاه کپی شد

نفیسه روشن بازیگر زن مطرح و خوب سینما و تلوزیون است که دیگر بسیار کم کار شده. البته نفیسه روشن در حوزه هنر و بازیگری کم رنگ شده و به جایش در صفحه اینستاگرامش بسیار پر رنگ و فعال هستند. 

به گزارش «شایانیوز» چند سالی می شود که تبلیغ های اینستاگرامی بسیار پر درآمد شده و خانم های بازیگر هم از این روش عقب نمانده و استفاده می کنند. البته در این روز های کرونایی خرید های آنلاین به دلیل راحتی و عدم حضور در مکان های عمومی روشی درست است اما یکسری از اشخاص رقم هایی بسیار بالا برای انجام تبلیغ دریافت می کنند که قطعا هنرمندان از این دسته افراد نیز هستند.

نفیسه روشن هم به تازگی خیلی ریز و زیر پوستی با انتشار عکسی از خود تبلیغ یک فروشگاه اینترنتی را نیز انجام داده است.

نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

وی مدتی است که از همسرش طلاق گرفته و در حال حاظر تنها زندگی می کند.

نفیسه روشن

نفیسه روشن علاقه زیادی به حیوانات درنده و خطرناک داردو در پیج اینستاگرامش هم عکس هایی در کنار حیوانات و در طبیعت نیز دارد. نفیسه روشن برخلاف آنچه که درتلوزیون آرام و ساده نشان می دهد، بسیار اهل حاشیه و جنجال است.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها