|

ریحانه پارسا برای جذب فالوور چه ها که نمی کند؛ پروتز بی ریخت! +عکس

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا هم بالاخره همانند بسیاری از خانم های بازیگر ایرانی، پروتز لب انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد
1

ریحانه پارسا دختر هنرمند ایرانی که دیگر پس از مهاجرت به ترکیه چیزی نمانده است که امتحان نکرده باشد، حالا تصاویری از قبل و بعد خود در حال انجام پروتز لب منتشر کرد تا کمی هیجان پیجش را بالا ببرد.

به گزارش «شایانیوز» ریحانه پارسا تنها راه درآمدش در غربت پیج اینستاگرامی و یوتیوبش است و به همین دلیل هر از چند گاهی چیزی جدید از خود رو می کند. ریحانه دیگر از طریق برهنگی هم نمی تواند جلب توجه کند زیرا آنقدر برای جذب فالوور بیرون ریخت که دیگر دیدن تن و بدنش هم جذابیتی برای کاربران ندارد.

ریحانه پارسا به تازگی تصاویری از خود در حال انجام پروتز لب منتشر کرد که هنوز برای کاربران غیر عادی و جدید است.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا اول اسفند ۱۳۷۷ در تهران متولد شد. او در رشته نمایش از هنرستان دیپلم گرفت. در ۲۱ سالگی با مهدی کوشکی هم‌خانه، و کمتر از یک سال بعد از وی جدا شد.

جنجال های ریحانه

ریحانه پارسا در شبکه‌های اجتماعی حاشیه‌هایی ایجاد کرد که باعث شده او را به خامی و تلاش برای دیده شدن متهم کنند. پس از پایان سریال پدر، بلافاصله تمامی عکس‌هایش از نقش‌آفرینی در این سریال را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد و عکس‌هایی «با ظاهری متفاوت» مشابه عکس‌های مدل‌ها منتشر کرد.

ریحانه پارسا

او نوشت: «من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطه سریال پدر هست (این رو هیچ وقت یادش نمیره) از همین پست میگم اگر این روزها عکسی دیده شده که فرق زیادی با تصویر این ماه‌های اخیر داره بی هیچ جبهه‌گیری خاصی بوده و هست، صرفاً توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت (ظاهری) به لیلای دیده شده نداره!» او به علت انتقادهای فراوان، صفحه اینستاگرامش را از حالت عمومی خارج کرد و امکان نظردهی را سلب کرد. روزنامه کیهان رفتارهای او را «سوءاستفاده از صداوسیما»، «نامتعارف»، و «هنجارشکنی» خواند و او به گفته خود شش ماه ممنوع‌الکار شد.

ریحانه پارسا

پس از انتشار خبر ازدواجش با مهدی کوشکی، توئیتی منتشر کرد که از مردان می‌خواست حق طلاق را به زنانشان ندهند. پارسا در توئیتر نوشت: «حق طلاق میدید به زنهاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد ؟»

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    حیوون کثیف

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها