|

ژست "تحریک کننده" دنیا مدنی در خارج؛ وی تبدیل به عدد می شود! +عکس

donia madani shayanews

دنیا مدنی بازیگر ایانی که به تازگی به ارمنستان رفته عکسی از خو درحالت دراز کشیده بر روی علفزار ها منتشر کرد و ابتلا ب کرونا نوشت.

لینک کوتاه کپی شد

دنیا مدنی بازیگر کم کار سینما و پر کار اینستاگرام می باشد. دنیا مدنی دختر رویا تیموریان است که بیشتر به واسطه مادرش و فعالیت در شبکه های اجتماعی معروف شده تا بازیگری!

به گزارش «شایانیوز» دنیا مدنی اصولا بازیگری پر انرژی نیست و بیشتر از غم و ناراحتی در پست هایش صحبت می کند. وی مدتی پیش وقتی که هنوز در ایران بود با انتشار پستی از مهاجرت و رفتن نوشت و بعد از گذشت چند روز با لوکیشن ایروان در ارمنستان استوری گذاشت. البته هنوز خانم بازیگر کشف حجاب کامل نکرده و سخنی هم از مهاجرت نکرده است و مشخص نیست این رفتن وی سفر است یا هجرت. دنیا مدنی با توجه به اینکه در گذشته به طور داوطلبانه واکسن برکت را زده است نشان می دهد که برای تزریق واکسن هم نرفته.

دنیا مدنی به تازگی عکسی از خود در حالت دراز کشیده بر روی علفزار ها منتشر کرد و از پیوستن خودش به آمار قربانیان کرونا نوشت که با نظرات دلسوزانه کاربران و هوادارانش مواجعه شد.

دنیا مدنی

مدنی در کپشن پستش نوشت:

همین روزها من هم یک عدد خواهم شد مثل همه‌ی آمارهای اعلام شونده‌ی روزانه.

بیوگرافی دنیا مدنی:

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد. دنیا مدنی فعالیت زیادی در صفحه شخصی اینستاگرامش دارد و در حال حاظر مجرد است.

دنیا مدنی

دنیا مدنی

 دنیا مدنی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها