|

استوری جالب پرستو صالحی از لجبازی این روزهای ایرانی ها! +عکس

parastoo salehi shayanews

پرستو صالحی بازیگر مطرح ایرانی روایتی جالب از لجبازی این روز های مردم در کرونا نوشت.

لینک کوتاه کپی شد

پرستو صالحی بازیگر مطرح ایرانی است که در موضوعت سیاسی نظرات زیادی می دهد. در این روز های سخت کرونایی که شرایط در ایران بسیار نابسامان و وحشتناک است بسیاری از مردم دچار دو دستگی شده اند و عده ای راهی شمال و عده ای هم در مراسمات عزاداری شرکت کرده و هر دو دسته به بیشتر شدن فوتی های کرونا کمک می کنند.

به گزارش «شایانیوز» روز یکشنبه رکورد قربانیان کرونا برای سومین بار ظرف یک هفته اخیر شکسته شد و 620 هموطن به‌کام مرگ کشیده شدند. در این میان بسیاری از هنرمندان نیز صدایشان درآمد و حتی به کسانی که راهی شمال شده اند توهین کردند. پرستو صالحی نیز روایتی جالب و واقعی از شرایط کنونی مردم و کشور استوری کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

پرستو صالحی

هیچکس وضعیت این روزها را گردن نمی‌گیرد و هر قشری، تقصیر را گردن دیگری می اندازد. در تصویری که می‌بینید تقریبا وضعیت این روزها مشخص است. 

روز گذشته ستاد مقابل با کرونا از دوشنبه تا شنبه هفته آینده را برای اجرای هر چه بهتر قرنطینه و شیوه‌نامه‌های بهداشتی تعطیل اعلام کرد. با این وجود تصاویر جاده‌های کشور هیچ شباهتی به رعایت قرنطینه و دستور العمل‌های بهداشتی ندارد. از طرفی هر روز عکس‌ها و فیلم‌هایی از رعایت نشدن شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برخی مراسم‌ها مشاهده می‌شود.

دو قشر لجباز و متفاوت

حالا در فضای مجازی شاهد دو قشر متفاوت هستیم که هر کدام حرف خودشان را می زنند و راه اشتباه خودشان را می روند و با لجبازی و نادیده گرفتن قشر بی طرف مردم و کادر درمان تعداد قربانیان کرونا را بسیار افزایش می دهند. در حال حاظر ایران در بدترین شرایط کرونایی قرار دارد و تا دو هفته آینده مشخص نیست وضعیت کرونا چطور خواهد شد.

پرستو صالحی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها