|

شلوار پاره و پاهای لخت سحر قریشی اینبار از نمای روبرو! +عکس

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی عکسی از خود با تیپ جدید و عامیانه اما نکته دارش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

سحر قریشی بازیگر جذاب و معروف ایرانی است. سحر قریشی از دسته بازیگرانی است که حواشی اش بیشتر از بازی اش او را معروف کرد. البته نیوشا ضیغمی پس از هم بازی شدن در کنار سحر قریشی در فیلم «زن ها فرشته اند 2» در مصاحبه ای گفت: شایعات و حرف های پشت سحر قریشی نادرست است زیرا مردم و رسانه ها سحر را به خوبی نمی شناسند و الکی او را قضاوت می کنند.

به گزارش «شایانیوز» صحبت های خانم بازیگر درست است و نباید کسی را نشناخته قضاوت کرد اما گاهی این خود بازیگران هستند که می خواهند توسط حواشی در اخبار زودتر مطرح شوند از جمله این هنرمندان سحر قریشی است. به تازگی عکسی از سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شده که با استایلی مناسب و عامیانه است اما چون خانم سلبریتی نمی تواند بی نکته عکسی بگیرد از شلواری پاره و نامتعارف استفاده کرده است.

سحر قریشی

ازدواج اول سحر قریشی در سن 17 سالگی در سال 1383 با شخصی به نام مهران اخوان نیز بوده است اما خانم بازیگر ظاهرا جنبه ی شهرت را نداشته و از همسرش همان موقه طلاق می گیرد. مهران اخوان علت طلاقش را گفت: پس از پخش سریال دلنوازان ، سحر که به شدت مشهور شده بود رفتارش تغییر کرد شش ماه بعد از پخش سریال من از ایشان خبری نداشتم تا اینکه از طریق دادگاه حمایت از خانواده از او شکایت کردم و در نهایت از هم جا شدیم !

سحر قریشی و مهران اخوان
سحر قریشی و مهران اخوان

اخوان که به شدت از رفتار و طلاق همسرش متعجب و ناراحت بود در مورد تحصیلات سحر قریشی می گوید: همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد ، به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است.

قریشی پس از مهران اخوان با اشخاص سرشناسی مثل امید علوی و مهدی طارمی نیز روابطی داشته که به گفته خودش محرم بوده اند اما رسمی نبوده است. سحر قریشی در حال حاظر مجرد می باشد.

سحر قریشی به همراه مهدی طارمی و امد علوی
سحر قریشی به همراه مهدی طارمی و امید علوی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آرزو ارسالی در

    خاک تو سرت قریشی بی حیا و دریده

  • ناشناس ارسالی در

    خوب جنبه ندارید دنبال بازیگری نرید مگه مریضید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها