|

چنین یقه بازی از ترانه علیدوستی بعید بود! +عکس

taraneh alidoosti shayanews

لباس و تیشرت یقه باز ترانه علیدوستی که احتمالا حواسش نبوده خبر ساز شد.

لینک کوتاه کپی شد

ترانه علیدوستی از بازیگران مطرح و محبوب سینما است.ترانه علیدوستی در کنار شهاب حسینی ستاره سینما به دلیل چند ایفای نقش مکمل در کنار هم از زوج های هنری محسوب می شوند. در فضای مجازی و اینستاگرام کاربران بسیاری خانم بازیگر را دنبال می کنند و نزدیک به 7 میلیون فالوور نیز دارد.

به گزارش «شایانیوز» ترانه علیدوستی اهل تیپ های غیر عادی و خودنمایی از این طریق نیست و همیشه استایلی خانمانه و هنری داشته است اما به تازگی عکسی از وی در فضای مجازی منتشر شده که یقه خانم بازیگر کمی باز است و همین موضوع باعث حواشی برای این هنرمند عزیز شده است.

ترانه+علیدوستی

بیوگرافی ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی در 22 دی ماه 1362 در تهران به دنیا آمد. ترانه فرزند نادره حکیم الهی مجسمه ساز و حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال است.

ترانه علیدوستی با علی منصور  ازدواج کرده و یک دختر به نام حنا دارد. 

ترانه علیدوستی و همسرش
ترانه علیدوستی و همسرش

 ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی( فمینیسم) فعال حقوق زنان

این بازیگر پرستاره در زمینه فعالیت های بشردوستانه فعالیت دارد و یکی از طرفداران حقوق زنان است. او در سال‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی حضوری فعال داشته و عمده پست‌ها و توییت‌هایش هم در حوزه‌های زنان، مسائل اجتماعی و سیاسی بوده است. 

ترانه علیدوستی و دخترش حنا
ترانه علیدوستی و دخترش حنا

بیماری ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی اعلام کرده که به بیماری کلاستروفوبیا یا ترس از محیط بسته مبتلا است و به همین خاطر نمی‌ تواند از اتوبوس، مترو و آسانسورهای بدون آینه استفاده کند.

ترانه علیدوستی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی