|

عکسی دیده نشده از هدیه تهرانی در آغوش محمدرضا فروتن!

hediyeh tehrani shayanews

عکسی از هدیه تهرانی و محمدرضا فروتن منتشر شده که گویا دست این دو هنرمند به کمر هم است؛ البته شاید هم خطای دید باشد!

لینک کوتاه کپی شد

هدیه تهرانی هنرپیشه مشهور سینما و تلوزیون و عکاس ایرانی است. هدیه تهرانی از فعالین فضای مجازی و اینستاگرام است اما تقریبا عکسی از خود منتشر نمی کند.

به گزارش «شایانیوز» هدیه تهرانی برخلاف نام خانوادگی اش اصالتی گرگانی دارد. وی دارای مدرک دیپلم میباشد و تحصیلات اکادمیک ندارد. هدیه تهرانی از فعالان محیط زیست است که رابطه خوبی با طبیعت و راه های حفظ محیط زیست دارد و اگر سری به صفحه شخصی او در اینستاگرام بزنید تصاویر زیادی از فعالیت های محیط زیستی او را مشاهده میکنید.

هدیه تهرانی از هنرمندان بی حاشیه سینما است اما عکسی از وی در فضای مجازی منتشر شده که در کنار محمدرضا فروتن ایستاده و گویا دست این دو هنرمند به کمر هم است؛ البته شاید هم خطای دید باشد!

Untitled

بیوگرافی هدیه تهرانی

هدیه تهرانی بازیگر سینمای کشورمان 4 تیر ماه 1351 در تهران متولد شد. رضا جوادیه تهرانی پدر هدیه تهرانی است و اصالتا گرگانی است. مادر هدیه تهرانی هم از گرگانی های اصیل است و این زوج بعد از ازدواج چند سالی را در تهران ساکن شدند و دخترشان هدیه در سال 51 در تهران متولد شد.

155655_749+(1)

ازدواج های هدیه تهرانی

هدیه تهرانی دو بار در معرض شایعات مربوط به ازدواجش قرار گرفت که در ادامه به آنها اشاره میکنیم. این بانوی هنرمند در روزهای ابتدایی سال 86 یکی از پرحاشیه ترین اتفاقات زندگی شخصی اش را تجربه کرد.

ازدواج با هومن بهمنش فیلمبردار مشهور این روزهای سینما خبری بود که در ابتدای سال 86 به یکی از خبرسازترین تیترهای رسانه ای تبدیل شد اما تاییدی از سوی خانم بازیگر یا خانواده اش صورت نگرفت.

انتشار این خبر و رسانه ای شدن آن اگرچه با تاییدی همراه نبود اما به قدری گسترش داشت که اغلب رسانه ها از ماجرای ازدواج و جدایی خانم بازیگر در سال 86 خبرهایی را در آرشیو دارند.

Untitled

یکی دیگر از خبرهایی که در خصوص ازدواج هدیه تهرانی مطرح شد ازدواج با علی انصاریان فوتبالیست کشورمان بود. شایعه ازدواج هدیه تهرانی و علی انصاریان توسط مادر هدیه تهرانی تکذیب شد و بعد از این ماجرا اتفاق پررنگ دیگری درباره ازدواج هدیه تهرانی مطرح نشد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها