|

(عکس) چهره بسیار متفاوت جواد عزتی؛ شروع جواد از خیابان!

javad ezzati shayanews

عکسی جالب از جوانی جواد عزتی بازیگر طنزی که این روز ها نقشی جدی در «زخم کاری» ایفا می کند.

لینک کوتاه کپی شد

تصویری از جواد عزتی بازیگر مطرح این روزهای ایران که در حال اجرای تئاتر خیابانی در جوانی با چهره ای بسیار متفاوت با زمان اکنون منتشر شد. 

به گزارش «شایانیوز» جواد عزتی بازیگری است که مردم او را با سریال طنز شناخته اند؛ اما این روز ها در نقشی متفاوت که البته بازی جذاب خودش هم تاثیر زیادی دارد ایفای نقش می کند. عزتی از بازیگران محبوب سینما و تلوزیون بود که با این سریال «زخم کاری» محبوبیتش چند برابر شد و حالا در فضای مجازی کاربران زیادی او را دوست دارند و دنبال می کنند.

جواد عزتی و همسرش
جواد عزتی و همسرش

رحمت امینی کارگردان نوشت:

در ستایش تلاش پیگیرانه و مستمر بازی جواد عزتی در نمایش های خیابانی را به یاد می آورم؛ با همین شکل و شمایلی که می بینید، جوانی حدودا بیست ساله (جواد متولد 1360 است) که اگر حوالی تئاتر شهر می دیدیش، یا در حال اجرای نمایش بود و یا روی یکی از سکوهای سیمانی گرداگرد ساختان تئاتر شهر نشسته و جستجوگر آینده ای درخشان بود.

او به دانشگاه سوره هم رفت و آنجا تیٔاتر خواند و آرام آرام در کنار تیٔاتر خیابانی ، تجربه های صحنه را هم به کارنامه اش افزود و سپس تلویزیون و سینما و درخشش به ویژه در انواع کمدی . جواد اما به دلیل همان ذات جستجوگر و تجربه گرایش، نقش های جدی را هم محک زد تا به شنای پروانه رسید و جوری نقشش را ایفا کرد که انگار هیچ گاه بازیگر کمدی نبوده و سرانجام فرصتی حدودا چهارده ماهه به خود داد تا وارد تجربه ای غنی تر از بازیگری اش بشود. این روزها که بازی اش را در مجموعه «زخم کاری» می بینم ، شمایل همان نوجوان پرتلاش و جستجوگر در برابرم ظاهر می شود که همچنان چشم به آینده دارد .

جواد عزتی و رعنا آزادی ور
جواد عزتی و رعنا آزادی ور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها