|

(عکس) آرایش زشت و نامرتبط مهناز افشار!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشا بازیگر سینما و تلوزیون عکس هایی از چهره خود منتشر کرده که آرایشی نامرتب دارد.

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار سلبریتی پر حاشیه این روزهای اینستاگرام است که عکس های زیادی از خود به اشتراک می گذارد. افشار در استوری جدیدش عکس هایی از چهره خود منتشر کرده که خط چشمی نامرتب دارد و بهتر است خانم بازیگر معروف تمرکز بیشتری روی صورتشان داشته باشند.

Untitled

ظاهرا خانم مهناز افشار تنها به انتشار عکس های زیاد از خود توجه دارند نه چیز دیگری!

بیوگرافی مهناز افشار:

مهناز افشار در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران بدنیا آمد دیپلم دبیرستان را در رشتهٔ علوم تجربی گرفت و برای ادامهٔ تحصیل به مدّت چهار سال در یک مؤسسهٔ غیرانتفاعی به تحصیل در رشتهٔ تدوین پرداخت. به علّت گرایش مذهبی، خانوادهٔ او در آغاز، مخالف بازیگری او بودند. او در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان آموزش دید. 

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، خطبهٔ عقد آن‌ها را خواند. افشار و همسرش در اردیبهشت ۹۴ صاحب یک دختر شدند و نام او را «لیانا» گذاشتند. مهناز افشار در مهرماه ۱۳۹۸ با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، با اعلام جدایی از یاسین رامین نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می‌گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی‌تر هم بکنی.»

MfdeeDlZ49U4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها