|

(عکس) بهاره رهنما از خواهرش رونمایی کرد!

Bahareh Rahnama shayanews

بهاره رهنما عکسی از خواهرش مریم رهنما منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه در عکس جدیدی که از خود منتشر کرده به همراه خواهرش حضور دارد. این بازیگر که به تازگی نخستین تجربه کارگردانی خود را پشت سر گذاشته در اینستاگرام همچنان فعال است.

این عکس به نظر می‌رسد در شب یلدا ثبت شده باشد.

Untitled

ماجرای دعوا با سیروان خسروی

داستان دعوای او با بهاره رهنما به فروردین ماه سال ۱۳۹۷ بر می‌گردد. سیروان خسروی در یک پست اینستاگرامی، نسبت به وضعیت و مشکلات کشور انتقادات تندی را مطرح کرد. نوک پیکان انتقادات او هم نسبت به سلبریتی‌هایی بود که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶، فعالیت‌های تبلیغاتی داشتند.

او گفته بود: «مشمئزکننده‌تر از وضعیت اسفناک کشور، پُست‌های انتقادی سلبریتی‌هایی هستش که پارسال همین موقع در حال یارگیریِ بنفش بودن، قبل‌تر هم مشغول یارگیری سبز و امروز هم که منتقدند و فردا هم حامی رنگ مد روز و باب میل اکثریت خواهند بود.»

بعد از آن، امیر مهدی ژوله به آن پست سیروان خسروی واکنش نشان داد، ولی در اتفاقی عجیب، اینستاگرام این بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون هک شد! پس از هک صفحه امیر مهدی ژوله، بهاره رهنما در توئیتر ضمن حمایت از ژوله انتقادات تندی را علیه سیروان خسروی مطرح کرد.

او در چند توئیت نسبت به نظرهای سیروان خسروی، نقدهای جدی را بیان کرد و از مهم‌ترین نکات اشاره شده توسط بهاره رهنما هم این بود که سیروان خسروی را متهم به جلب توجه با بی‌ادبی کرده بود.

در همان زمان و پس از صحبت‌های بهاره رهنما، سیروان خسروی سکوت کرد، اما شایعاتی مبنی بر شکایت او از این بازیگر سینما و تلویزیون شنیده می‌شد.

WMzZmY4N2EyM

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    زنیکه خیکی بد قواره که مثل یک خرس. میمونی مثل میمون دست از ادا ها. ت بر دار آبرو زن ایرانی را نبر چه شوهر بی غیرتی با اون مامان ساها رت برو بیرون گدازاده معتبر شود فکر میکنی میتونی چقدر فخر بفروشی دل هموطن تو به درد بیاری با تو امثال تو هستم از روی فرزندان شهدا شرم کن

  • بهجت ارسالی در

    پیره زن دلقک گدا گشنه فخرفروش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها