|

هدیه تهرانی و لاله مرزبان در لباس های گل گلی زیبا

laleh marzban dhayanews

لاله مرزبان با انتشار عکسی زیبا تولد هدیه اهران را تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

هدیه تهرانی و لاله مرزبان در فیلم بی‌همه چیز ساخته محسن قرایی هم بازی بودند. به نظر می‌رسد این عکس در پشت صحنه همین فیلم ثبت شده است. لاله مرزبان با انتشار این عکس تول هدیه تهرنی را تبریک گفت و نوشت:

تولدت مبارک زیبا ترین هدیه ی زمین
وجودت برای تمام کائنات و ما سرشار از
عشقِِ و بخشندگیِ

Untitled

بی‌همه چیز

بی‌همه چیز فیلمی درام اجتماعی به کارگردانی محسن قرایی، نویسندگی محسن قرایی و محمد داوودی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۳۹۹ است. این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شرکت کرد. این فیلم در نزدیکی شهر گرمسار بنکوه فیلمبرداری شده‌است. (بی همه چیز) با اقتباسی آزاد از نمایشنامه مشهور ملاقات بانوی سالخورده نوشته فردریش دورنمات ساخته شده‌است.

پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، باران کوثری، هادی حجازی‌فر، مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی، لاله مرزبان و بابک کریمی از بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان آمده است: در روستایی قبل از انقلاب فردی خان‌زاده با نام امیر به عنوان قاضی محلی در روستا فعالیت می‌کند و به خاطر سابقه خوبی که داشته، مردم به او اعتماد کامل دارند و بخش مهمی از کارهای روستا را به امیر سپرده‌اند. حال پس از سال‌ها یکی از اهالی روستا با نام لی لی که از روستا به خاطر تهمت مردم به فاحشه بودن رفته، به عنوان اشراف‌زاده به روستا برمی‌گردد و به مردم وعده می‌دهد که در صورت کشتن امیر، پول زیادی به آن‌ها خواهد داد.
 

Untitled

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها