|

(عکس) عکس های جذاب و باکلاس شبنم قلی خانی!

شبنم قلی خانی بازیگر کم حاشیه و خوش پوش سینما آلبومی از عکس های شیک و زیبای خود را منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شبنم قلی خانی بازیگر خوب و کم حاشیه سینما 12 خرداد آلبومی از عکس های سیاه و سفید و جدید خود منتشر کرد که با استقبال طرفدارانش همراه بود.

شبنم قلی خانی در کپشن پست خود نوشت: 

ﻃﻮﺭﯼ ﺑﺨﻨﺪ ﮐﻪ حتی

ﺗﻘﺪﯾﺮ ﺷﮑﺴﺘﺶ ﺭﺍ ﺑﭙﺬﯾﺮﺩ

ﻃﻮﺭﯼ ﻋﺸﻖ ﺑﻮﺭﺯ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺗﻨﻔﺮ ﺭﺍﻫﺶ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﺩ ﻭ ﺑﺮﻭﺩ

ﻭ ﻃﻮﺭﯼ ﺧﻮﺏ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻦ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﻣﺮﮒ ﺍﺯ ﺗﻤﺎﺷﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺳﯿﺮ ﻧﺸﻮﺩ

قلی خانی به تازگی عکسی از سفر به دبی منتشر کرده بود که حاشیه ساز شد. البته او معمولا کمتر وارد جنجال می شود. حضور وی در برنامه خندوانه هم جالب بود و بسیاری را پای این برنامه کشاند.

شبنم قلی خانی(بازیگر) شبنم قلی خانی(بازیگر)

بیوگرافی شبنم قلی خانی:

شبنم قلی خانی در 19 آبان 1356 در تهران متولد شد. وی دارای دیپلم ریاضی فیزیک است و در دانشگاه در رشتهٔ تئاتر قبول شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید. پس از آن ، در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم اکنون فارغ التحصیل شده است.


قلی خانی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می پرداخت. وی هم چنین بازیگری به کودکان را برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می کرد. او استاد کارگردانی تئاتر دانشگاه آزاد است و لیسانس طراحی صحنه هم دارد.

 

و اما ماجرای آشنایی شبنم قلی خانی و همسرش آقا رضا:

شبنم قلی خانی پیشتر در یک مصاحبه درباره آشنایی با همسرش چنین گفته بود:

خواهر رضا و خواهر من که هر دو از ما بزرگتر هم هستند، دوستان صمیمی یکدیگر بودند. زمانی که در دانشگاه قبول شدم برای درس ماکت سازی احتیاج داشتم یک نفر به من کمک کند. خواهرم گفت برادر دوستم در رشته معماری تحصیل می کند و می تواند به تو کمک کند. آشنایی ما از ساخت این ماکت آغاز شد و در نهایت خواهرهای ما برایمان این نقشه را کشیدند و در نهایت سال 86 با هم ازدواج کردیم.

شبنم قلی خانی و همسرش شبنم قلی خانی و همسرش

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها