|

الناز شاکردوست با شلوار جذب و بدن نما در حال کوهنوردی! + عکس

عکس منتشر شده از الناز شاکردوست در حال کوهنوردی با لباس جذب

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز | الناز شاکردوست بازیگر مطرح تلویزیون و سینما کشورمان است. الناز شاکردوست در 7 تیرماه سال 1363 در محله پاسداران تهران متولدشد. او فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد. الناز شاکردوست در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خود در کوه منتشر کرد و در کپشن این عکس نوشت: طهران 1400

elnazshakerdoost_1622190108_2

بیوگرافی

الناز شاکردوست در 7 تیرماه سال 1363 در محله پاسداران تهران متولدشد. او فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد. الناز فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. البته شباهت الناز و برادرش بسیار زیاد است.

elnazshakerdoost_1622190108_3

پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه دار است. الناز علاقه بسیار عجیبی به مادرش دارد.

elnazshakerdoost_1622190108_1

یکی از اتفاقات مهم زندگی الناز شاکردوست می توان به سفر زیارت خانه خدا اشاره کرد که مادرش به جای وی در سال 1390 به این سفر معنوی رفت. در این سفر زیارتی که هنرمندان مشهور کشورمان همچون مهراوه شریفی نیا، الهام حمیدی، سام درخشانی، قاسم جعفری، محمدرضا ورزی، یاسر جعفری، مهدی عربی، حسن سدخسروی و... حضور داشتند. در تصویر زیر مادر الناز شاکردوست در کنار بازیگران مشهور در سفر به مکه مکرمه را مشاهده می کنید.
elnazshakerdoost_1622190108_6

الناز در بین خوانندگان پاپ رضا صادقی و در میان بازیگران زن بازی گوهر خیراندیش و گلشیفته فراهانی، از بین بازیگران مرد مرحوم منوچهر نوذری و شهرام حقیقت دوست را می پسندد.عجیب ترین نکته در زندگی او دوست صمیمی او، گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. در تصویر زیر الناز شاکردوست را در کنار بازیگر محبوبش در رستوران مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها