|

رفاقت ناب همایون شجریان ثابت شد + عکس

همایون شجریان متولد ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ است مارال بنی آدم با انتشار عکسی مشترک با سحر دولتشاهی زادروز همایون شجریان را تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

همایون شجریان خواننده و نوازنده موسیقی سنتی متولد ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ است وی فرزند استاد آواز ایران زنده محمدرضا شجریان می باشد.  مارال بنی آدم با انتشار عکسی به بهانه زادروز همایون شجریان نوشت: در جهان هیچ چیز باارزش تر از رفاقت های ناب نیست همایون جان رفیق نازنین مبارکمان باشی.

حواشی همایون شجریان و سحر دولتشاهی

در سال‌های اخیر ماجرای ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان حسابی سروصدا کرده است. این ماجرا به سال ۹۶ برمی‌گردد، که این دو در کاری مشترک به نام (کنسرت نمایش سی) با یکدیگر همکاری داشتند. در این نمایش سحر دولتشاهی به ایفای نقش پرداخت و همایون نیز خوانندگی آن را بر عهده داشت. این نمایش به مدت دو ماه در کاخ سعدآباد تهران برگزار می‌شد.

این شایعات با حضور سحر دولتشاهی در مراسم خاکسپاری استاد محمدرضا شجریان دوباره جان گرفته و بر سر زبان‌ها افتاده است. حضور سحر دولتشاهی در خودروی شخصی همایون شجریان، این گمانه‌زنی‌ها و شایعات را قوت بخشیده است.

نکته حائز اهمیت دیگر این است که این دو نفر تاکنون هیچ مصاحبه‌ای در این خصوص نداشته و متنی را مبنی بر کذب یا واقعیت این ماجرا منتشر نکرده‌اند. نکته دیگر که این حواشی را دامن زده، خبر‌های ضدونقیض جدایی و طلاق گیتا خوانساری همسر همایون شجریان است که صحت‌ و سقم این خبر هم مشخص نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها