|

ریحانه پارسا لخت می شود و میلیاردی پول میگیرد!

ریحانه پارسا در تخت خواب لخت شد.

لینک کوتاه کپی شد
4

ریحانه پارسا حاشیه های زیادی را پشت سر گذاشت اما چند مدتی است که ریحانه پارسا عکس های نامتعارفی منتشر می کند و فالوور جذب می کند. تحلیلگران فضای مجازی بر این باورند ریحانه برای جذب فالورر از بدن خود عکس می گیرد و منتشر می کند.

در ادامه شما می توانید عکس منتشر شده توسط ریحانه پارسا را به صورت سانسور شده مشاهده نمایید:

reyhaneparsaj_1616220133

ریحانه پارسا به تازگی عکسی عجیب در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد. تصویری نیمه برهنه با پوشش حداقلی. اما چرا ریحانه این عکس های زشت و زننده را منتشر می کند؟

بعد از دستگیری میلاد حاتمی و به دنبال آن انتشار موزیک ویدیو هنجارشکنانه ساسی مانکن توجه ها از ریحانه پارسا و تیم قمار باز ساکن ترکیه دور شد و این جماعت برای اینکه از غافله عقب نمانند و دوباره در کانون توجه باشند دست به هر کاری می زنند و در این بین چه ابزاری بهتر از ریحانه پارسا بازیگری که آلت دست قماربازان شده و به تدریج بی حیا تر می شود.

reyhaneparsaj_1616008922_1

خبر مهم : (عکس) خالکوبی عجیب ریحانه پارسا بعد از عکس برهنه بالا تنه!

ریحانه هفته گذشته بود که از تجاوز به خودش در 16 سالگی گفت و نوشت: ۱۶سالم بود که برای بار اول به من تجاوز شد! از آنجایی که ظاهرم به عمد یا غیر عمد سن من را بیشتر نشان میداد. آن اتفاق را هیجانی از سر احساس و عشق طرف مقابل تلقی کردم.به اصرار خودِ فرد رابطه ما از دور به صورت تلفنی چند شب در هفته حفظ شد.در تمام طول دو سال من از ترسی که به جان و تنم افتاده بود از خانه بیرون نیامدم و هر چیزی را بهانه می کردم برای خانه نشینی؛ و دل خوش به تماس های آن شخص؛ به خودم آمدم ۲ سال گذشته بود و من باید تسلیم این تعرض که حقیقتاً صورت گرفته بود می شدم!

reyhaneparsaj_1614630058

خبر مهم : ریحانه پارسا لخت شد و به سیم آخر زد + عکس

ریحانه پارسا در منجلاب فساد!

شاید برخی معتقد باشند که ریحانه پارسا شجاعت به خرج داده که این گونه از ماجرای شومی که بر او گذشت نوشت. اما شاید حال روز الان ریحانه پارسا هم با دورانی که مورد تعرض قرار گرفت چندان متفاوت نباشد. چرا که ریحانه بعد از شهرت و محبوبیتی که به دست آورد به ترکیه مهاجرت کرد و اندک زمانی نگذشته بود که تصاویری که از او در فضای مجازی منتشر می شد بیان گر آن بود که ریحانه پارسا در منجلاب فساد غرق شده است. ریحانه این روزها بی محبا سیگار می کشد و مخدر مصرف می کند و با تیم قمار پویان مختاری همکاری نزدیکی دارد تا جایی که ویدیوهایی زشت و زننده از ریحانه به همراه پویان مختاری در فضای مجازی منتشر شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی محمد زاده ارسالی در

    میلیونی آرزوی اورا میکنند چون تنفروشی میکنند بخاطر یک وعده غذا اما او تنها به لخت شدنش میلیارد میگیرد خیلیها از حسادت اورا سوژه خود کرده‌اند

  • ناشناس ارسالی در

    اگه غیر از این بود باید تعجب میکردیم این آدم مشکل داره مشکلشم اساسیه از قبل داشته بعد از اینکه مهدی کوشکی شیش ماه نگهش داشت بعدم مثه دستمال توالت دور انداختش بدترم شده این آدم اصلا ارزش نداره که درموردش پست بزارین یه آدم که مشکل جنسی داره بخاطر پول خودفروشی میکنه با اون ورم بدریخت زیر چشاش که داد میزنه چیکاره س آخه آدمه که در موردش مطلب میزارین

  • ناشناس ارسالی در

    ای خاک بر سرت دخترک بیحیا معتاط خیلی بیشعوری

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها