|

قبل و بعد مهشید جوادی / با شهرتی که از بچه مهندس گرفت شد مدلینگ اروپایی پوش

مهشید جوادی بازیگر سریال بچه مهندس می باشد که هفت سال پیش این سریال رو بازی کرد و حالا با شهرتی که پیدا کرده مورد توجه بسیاری قرار گرفته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تقریبا میشه گفت اکثر بازیگران سینما و تلویزیون با یکبار بازی در یک فیلم و یا سریال هم دیده شدن و هم به شهرتی جون دار رسیده اند. به خصوص بازیگرانی که چهره هایی امروزی و زیبا دارند که خب به دلیل سلیقه ای که در مخاطب ایجاد شده، این اشخاص شانس بیشتری در جلب توجه افراد دارند. خیلی از هنرمندان در این عرص هستند که شاید مثلا پونزده ساله دارن بازیگری میکنن و سوابق بسیاری رو هم در کارنامه کاری خود ثبت کرده اند، اما به دلیل چهره معمولی که داشتن شاید حتی اسمشون رو هم مخاطب هنوز ندونه. یکی از چهره هایی که در دسته اولی ها قرار داشت خانوم مهشید جوادی می باشد که با ایفای نقش در سریال "بچه مهندس" تونست خیلی زود دیده و مشهور بشه. قطعا در این راستا داشتن استعداد کاری هم تاثیری فراوون داره، اما در حقیقت نه به اون اندازه که قبل تر شهرت ها اساس توانایی ها پیش میرفت! جالبه که افسانه پاکرو در این رابطه بر این نظره که سینمای خاص حاضر ما بیشتر بانوان زیبا رو رو میپسنده و جذب میکنه. 

مهشید جوادی نیز یکی از زیبارویان در این عرصه محسوب میشه که این روزها در فیلم  و یا سریالی ایفای نقش نکرد. اما تئاتر بسیار بازی نمود و حالا نیز هنرمندی اسم و رسم دار می باشد. مهشید جوادی به مانند بسیاری از چهره های این دوره و زمونه عملی پروتزی نیست، اما به دلیل زیبایی خاصی که دارد، برخی از کاربران بر این نظرند که ایشون هم ساخته دسته جراحان زیبایی می باشد. مهشید جوادی در سال 1396 در بچه مهندس دیده شد که تنها 22 سال سن داشت و حالا 29 ساله است. در ادامه مشاهده می کنید یه قبل و بعد جالب از خانوم بازیگر دهه هفتادی که در سال 1374 متولد شد. 

64665

مهشید-جوادی-6

+959+5

8

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها