|

قبل و بعد مینا دلشاد / عزت خانوم ستایش بعد سریال شدن یکی از جاذبه های اینستاگرام

مینا دلشاد بازیگر سریال ستایش می باشد که در دنیای واقعی بسیار متفاوت از نقش هایش دیده می‌شود و اینبار نیز مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شبکه آی فیلم شبکه ای پر طرفدار در تلویزیون می باشد که با بازپخش فیلم و سریال های پخش شده خیلی از مخاطبین رو دوباره پای تلویزیون مینشونه. سریال هایی به مانند "پایتخت" و "ستایش" یه هزار باری پخش شدن و جالبه که هر بار هم مورد توجه قرار گرفتن. چرا که این سریال ها فصلی هستن و این موضوع بیشتر مخاطب رو کنجکاو و جلب میکنه. ستایش سریالی با موضوع خانوادگی محسوب میشه که 3 فصل ادامه پیدا کرد و در فصل آخر چند بازیگر جدید داشت. در این کار مثلا مینا دلشاد یکی از هنرمندان تازه ورودی بود که نقش همسر حمید، راننده پری‌سیما رو به تصور میکشید. مینا دلشاد البته که در سریال "ماه و پلنگ" نیز ایفای نقش داشت اما در ستایش با توجه به اینکه کاراکتر خانومی با لهجه زیبای مشهوری رو داشت، خب خیلی مظلومانه واقع شد و مخاطب هم به همون شکل شناختتش.

مینا دلشاد

اما در واقع مینا دلشاد کاملا متفاوت از اونچه که دیده اید هستش و در پیج اینستاگرام فعالیتی قابل توجه دارد. وی که از متولدین دهه هفتاد است، در سال 1370 به دنیا آمد و این روزها 33 سال سن دارد. مینا دلشاد در ماه و پلنگ 235 سال سن داشت و با چهره کاملا طبیعی اش، مشهور شد. وی این روزها در فیلم و سریالی ایفای نقش ندارد اما خب با جلب توجهی که در سوشال مدیا داشت، طرفداران بسیاری پیدا کرد. در ادامه مشاهده می کنید قبل و بعد مینا دلشاد رو که بولد شد.

مینا دلشاد

مینا دلشاد

مینا دلشاد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها