|

عمل بینی جورجینیا رودریگز / شده زن رونالدو بند بندش طلاست قبلا پیشه‌ور مغازه بود

جورجینیا رودریگز همسر رونالدو می باشد که این روزها مدلی شناخته شده در سطح جهان است و با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین فوتبالیست های جهان کریستیانو رونالدو می باشد. این چهره که از دست افراد بسیار با شخصیت و خوش رفتار است، بار ها و بار ها ثابت کرده که داشتن اخلاق بیش از شهرت اهمیت داره و میتونه فرد رو محبوب کنه. چرا که هه ما حداقل یکبار هم که شده در صفحات مجازی رفتار هایی از رونالدو دیده ایم که در مقایسه با رفتار برخی از فوتبالیست های مشهور جهان به شدت متفاوت و جذاب بوده. یکی از نمونه های بارز محبوبیت این فوتبالیست 39 ساله برمیگرده به سال پیش که برای جام ملت های آسیا به ایران اومد و طرفداران ایرانی وجد بسیار زیاد خود را ابراز کردند. رونالدو تنها بازیکنی بود که در میون بازیکنان شهرت دار اون تایم تا به این اندازه بولد شد و علاقه مردم رو به خودش دید.

جورجینیا و کریس رونالدو

اما جدا از اخباری که در رابطه با خود رونالدو وجود داره، همیشه زندگی شخصی و رابطه عاطفی این چهره با همسرش یعنی جورجینیا رودریگز نیز مورد توجه بوده. جورجینیا که زنی 30 ساله می باشد و با همسرش کریس 9 سال فاصله سنی دارد، یکی از مشهور ترین مدل های جهانی محسوب میشه که تا به حال برای مراسمات بسیاری دعوت شده. جورجینیا اما از ابتدای زندگی خود جورجینیای حال حاضر نبوده و اتفاقا لایف استایلی کاملا متوسط داشته در حدی که تعجب خیلی ها رو بعد از دونستن جریان برانگیخته. حالا جریان چیه؟ اینه که جورجینیا رودریگز  قبل از آشنایی با کریس دلها، ابتدا در یک مغازه لباس فروشی مشغول به کار بوده که خب بعد از ورود به زندگی رونالدو جورجینیایی دیگر متولد میشه. زیباتر، به خود  رسیده و لوکس! میپرسید یعنی چی؟ در ادامه مشاهده می کنید جورجینا رو قبل و بعد از ارتباط با کریستیانو رونالدو.

جورجینیا و کریس رونالدو

جورجینیا و کریس رونالدو

جورجینیا و کریس رونالدو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها