|

عمل بینی محسن یگانه تو نوزده سالگی / موهای گیسو کمند و گیرای خواننده خوش حنجره

محسن یگانه خواننده مشهور ایرانی که تا به حال عمل های بسیاری در طول عمرش داشته، اینبار با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از افراد مشهور در حوزه های مختلف هستند که طرفداران زیادی دارند. برخی از اونها با کمک ساخت حواشی بالا اومده و خیلی از اونها هم با استعداد و توانایی که داشتن و دارند. البته که در این بین هستن چهره هایی که هر دو گزینه آپشن کاری و شهرتشون بوده و حالا رسیدن به جایگاهی قابل توجه. تو هر فعالیتی رقابت زیاده و با توجه به این که این روزها می بینیم پیشرفت جراحی های زبیایی و البته اینستاگرام چقدر بولد شده، خب افراد با استفاده از این دو مورد خودی نشون داده و حتی اگر شخص خاصی هم نیستند مشهور میشن، چه برسه به اینکه اسم و رسم دار باشند. تا به اینجا قبل و بعد خیلی از افراد شناخته شده رو دیده ایم، اما اینبار میخوایم بریم سراغ خواننده مشهور و جذاب ایرانی، محسن یگانه. محسن یگانه بی شک یکی از محبوب ترین صداهای ایران محسوب میشه که با هنر و توانایی خود به جایگاه حال حاضرش رسید. خیلی از افراد با آهنک "بهت قول میدن" محسن یگانه زندگی کردن و هنوز هم وقتی جایی تیکه کنسرت این آهنگ پخش میشه خیلیا حالشون خوب میشه.

محسن یگانه از دست هنرمندان دهه شصتی می باشد که در سال 1364 به دنیا اومد و این روزها 39 ساله است. محسن یگانه هواداران بسیار زیادی دارد که خب با فضای مجازی و حاشیه بازی به دست نیومدن، بلکه شیفته شخصیت و ابته صدای بی نظیر این آرتیست خوش حنجره شده اند. محسن یگانه اما در مسئله عمل های جراحی دست زیادی بر آتش دارد و تا به حال تغییراتی زیادی در چهره خود ایجاد کرده که از این رو به اون روش کرده و دیگه کسی محسن یگانه رو با چهره قبل نمیشناسه! این خواننده سرشناس یکی یکی تغییرات رو در چهرش اعمال کرد که خب در ادامه مشاهده می کنید روند متفاوت شدن محسن یگانه رو.

محسن یگانه

محسن یگانه چهره طبیعی محسن یگانه 
محسن یگانه محسن یگانه بعد از عمل بینی
محسن یگانه محسن یگانه بعد از کوتاهی مو و برداشت پیوند ابرو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها