|

ساعتی که رونالدو هدیه گرفت از دل زمین براومده؛ ساعتی فوق لوکس با 75 جواهر دیده نشده!

اینبار هم رونالدو جان حاشیه ساز شد، اما با این فرق که هدیه ای فوق العاده لوکس دریافت کرد و مورد توجه جهانیان قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کریستیانو رونالدو، اعجوبه ای که پدرش الکلی بود و مادرش هم تصمیم داشت او را سقط کند و به این دنیا نیاورد. اما حالا می بینیم که این چهره فوتبالی تا به چه اندازه محبوب گشته و جنینی که ابتدا میخواستند اصلا این دنیا رو نبیند، حالا اسطوره و شاه شاهان خیلی ها در جهان شده.

کریستیانو رونالدو یه هزار سالی تو منچستر یونایتد انگلستان بازی کرد اما حالا بیش از یک ساله که به النصر عریستان جوین شده و پشت بند هم شرایطی جدید و لاکچری به سراغش میاد. قطعا میگین بابا رونالدو قبلنم زندگیش همینقدر لوکس بوده و اصلا نیازی به حال حاضرش نداره که بگیم قطعا عربستان دنیایی نو برای این فوتبالیست فوق ستاره داشته که قبول کرده و اومده و خیلیم داره بهش خوش میگذره. میگین چرا؟ در ادامه ابتدا ویدیویی از کریستیانو رونالدو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

همونطور که مشاهده کردید این ستاره پرتغالی هدیه ای مجلل گرفت. میگین مجلل بودنش از کجاش معلومه؟ که خب در پاسخ باید بگیم در این ویدیو رونالدو یکی از خاص‌ترین و گرون‌ قیمت ‌ترین ساعت‌ های دنیا رو هدیه گرفت. از این ساعت تنها ۱۸ عدد تو کل دنیا موجود هستش! جیکوب آروبو موسس کمپانی جاکوب شخصا ساعت گران ‌قیمت رو به کریستیانو رونالدو هدیه داد

ناگفته نمونه که این ساعت توئین توربو فیوریس باگت ۱.۳ میلیون دلار قیـمت دارد و ساعتی به شدت منحصر به فرد و خاص است که تنها ۱۸ عدد از آن ساخته شده.

اگر فکر می کنید این ساعت تنها یک ساعت لاکچری است باید بگیم سخت در اشتباهید چرا که ساعت جدید کریستیانو رونالدو اصلا معمولی نیست! این ساعت آمیخته‌ ای از لوکس بودن و نوآوری در ساعت می باشد. چیزی که اون رو متمایز کرده دو تویلون سه محوره و دقیقه ‌شمار اعشاری است که قیمت خیره‌ کننده ۱.۳ میلیون دلاریش رو توجیه میکنه.

ساعت رونالدو از چه متریالی ساخته شده؟

این ساعت از ۸۳۲ جزء پیچیده تشکیل شده و با ۷۵ جواهر گران‌ بها تزیین شده. قاب این ساعت از طلای رزگلد ۱۸ عیار ساخته شده و با ۳۳۴ الماس سفید باگت تزیین شده و تاجش از همون مواد مجلل استفاده می‌کند.

عکس-پروفایل-رونالدو-خفن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها