|

"فلور نظری" با سیزده عمل فیسشو شبیه ملکه هوش مصنوعی کرد؛ تو آب چه شلپ شلپی میکنه!

felor nazari shayanews

فلور نظری از بازیگرای قدیمیه که این روزا دیگه بازیگر نیست و به باربی و ربات شدن میپردازه که در نهایت با کلی کامنت عجیب روبرو شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو این چند سال اخیر با توجه به اینکه تعداد بازیگرای جدید الورود خیلی زیاد شدن، خب یکسری از هنرمندا حالا یا به خواست خودشون و یا به دلیل نبود پیشنهاد کاری کنار زده شدن! یکی از این هنرمندا فلور نظری می باشد که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و همیشه ام تو سریال هایی با موضوعات طنز دیده شده و لبخند و به لب مخاطبش آورده. مثلا سریال "خانه به دوش" رو یادتون میاد؟ فلور نظری در این کار نقش اون خاله پولداره رو داشت که البته فلور نظری در مجموع اینجوری نبود که مثلا به مانند خانوم مریم امیرجلالی رفتار و صحبت های طنز گونه داشته باشه، اما با حضور در سریال های متعدد خنده دار نشون داد که اصلا برای ژانر جدی ساخته نشده!

فلور نظری با چنتا عمل چهرشو شبیه ربات هوش مصنوعی کرد!

فلور نظری نه تنها این روزها بلکه چند سالی میشه که دیگه تو هیچ کار و باری دیده نمیشه و تنها اونچه که از خانوم خانوما دیده ایم و می بینیم در اینستاگرام هستش که این چهره مشهور واویلاااایی به راه انداخته. خب فلور نظری از بانوان دهه چهلی می باشد که اصلا سن و سال کمی نداره و در دوران میانسالی خود به سر میبره، در حالی که با قدم گذاشتن تو پیجش می فهمید خانوم خانوما اصلا و ابدا تو سن خودش نیست و به مانند دهه هشتادیا زندگی میکنه!

حالا شادی براتون سوال بشه مگه چجوری؟ که باید در پاسخ بگیم فلور نظری براخلاف اون چه که خیلی از میانسال ها هستند پیش میره. مثلا خانوم خانوما تا به حال یه عالمه عمل زیبایی و تزریقات ژل و بوتاکس داشته و حالا چهره ای غیر طبیعی و تینیجری داره! خب قطعا هر چیزی سن و شرایط خودش رو داره دیگه! در ادامه مشاهده می کنید استوری جدید این بازیگر مشهور رو در حالی که علاوه بر موارد گفته شده از آرایش زیاد و فیلترای عجیب غریب هم بهره ای غلیظ برده!

felor_nazarii_s instagram 2023-7-26 story

فلور نظری اینبار باربی می شود!

البته که انگاری فلور نظری به فیسش قانع نیست و دائما در حال تغییره. حالا این تغییر میتونه فیلتر خانوم خانوما باشه که مثلا فیلتر جدید دانلود کرده باشه و یا آرایشی جدید و شاید هم حرکتی نو در فیس! 

فلور نظری در این راستا اونقدری پیش رفته که برخی میگن مثل عکس بالایی شبیه ربات هوش مصنوعی شده و برخی هم میگن انگاری کاراکتر باربی رو از روی فلور نظری ساختن بس که باربی طور شده! در ادامه ببینیم ورژن باربی خانوم بازیگر رو.

felor_nazarii_331620906_738639061183527_8612813215488237506_n (1) (1)

فلور نظری با سرعت تمام در حال فرار از پیری هستش؟! 

البته که بهره بردن از پیشرفت علم جهت بهتر کردن یه موضوع حالا چه میخوا خوشگلاسیون باشه چه استایل و اندام و ظاهر و ... همه و همه جذابن و برای همین مواقع هستند که شخص احساس نارضایتی داره! اما اینکه کلا بشی چهره ای مصنوعی که خیلی شبیه به خوده سابقت نیست، خیلی جالب به نظر نمیاد. فلور نظری به شدت از پیری فراریه و این مدلی داره پیش میره که نشون بده هنوز هم جَوان و بشاش هستش!

این مورد در تیپ و لباس خانوم بازیگر هم خیلی دیده میشه که گاهی باعث مقایسه با بهاره رهنماست و به نظر خیلی از کاربران این دو بازیگر عزیز دارن عجیب غریب میشن.

ازدواج و همسر فلور نظری

فلور نظری چندین سال است که ازدواج کرده است و حاصل ازدواج او با  همسرش  یک فرزند پسر به شروین می باشد. 13 سال است ساکن کشور آلمان هستند. اما از طرفی هم خیلی ساله که طلاق گرفته و مجرد می باشد.

می گوید : من هر زمانی که دوست داشته باشم، بر می‌ گردم حتی وقتی که پیشنهاد کاری هم نداشته باشم چون همیشه در رفت‌ و آمد هستم دلتنگی هم به وجود نمی‌آید.

Untitled

گفتیم فلور نظری شوهر نداره، پس اینهمه آلارم عشق واسه کیه؟!

به تازگی فلور خانوم عکس یه دسته گل بزرگ رو پست کرده که تا اینج داستان اوکیه هست ولی توضیحی که خانوم تو کپشن این پست نوشته خیلی جالبه چون ایشون راجبه وابستگی و دلبستگی یه متن نوشتن و و در انتها اینجور گفتن که به کسی که دوستش داری دلبسته باشه نه وابسته، که خب شاید تا اینجای ماجرا هم بگیم یه نصیحت دوستانه بوده ولی پست بعدیه خانوم حتی خیلی جنجالی تر هست چرا که ایشون عکس یه حلقه ی ازدواج رو منتشر کردو نوشت که خیلی دوس داره که آدمای متاهل حلقه ی ازدواجشون رو میندازن و با توجه به این که فلور خانوم مجرد هستن با توجه به این دو پست یه سری شایعات در خصوص ازدواج این بازیگر درست شد، که خدا داند و بس

Untitled

بیوگرافی فلور نظری

فلور نظری متولد 1 بهمن 1347 در لاهیجان می باشد و هم اکنون 49 سال سن دارد. وی از سال 1375 وارد عرصه هنر و بازیگری شد. 

تحصیلات:نظری دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه سوره می باشد و همچنین دارای مدرک کارشناسی مدیریت است. آخرین کار او در تلویزیون حضور در سریال گسل در نقش لیلا می باشد.

فلور نظری از خانم های بازی می باشد که ظاهرا سنش به عقب برمیگرده جوان تر میشه نه پیر و کم انرژی!

pjimage_75

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی