|

شوخی مریم مومن با دوستش موقع رانندگی نزدیک بود جفتشون رو به کُشتن بده / خانوم چینی شد

maryam-momen shayanews

مریم مومن هنرمندیه که به یکباره و با بانوی عمارت دیده و مشهور شد و میشه گفت که ره صد ساله رو یه شبه رفت خانوم بازیگر.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم مومن بازیگر جوونی هست که با اولین سریالش خوش درخشید و پرنده ی اقبال روی شونه ی خانوم نشست و شهرت فراوانی نصیبش شد که خب باید گفت شانس هم یاره خانوم بازیگر بود و البته استعدادش چون ایشون وقتی که برای این سریال انتخاب شد اولین تجربه اش بود و نقش سختی هم پیش روش بود که باید گفت مریم مومن خیلی خوب از پسش براومد و تونست هنر خودش رو به رخ همه بکشه البته که در این بین باید به زیبایی شرقی خانوم بازیگر هم اشاره کنیم که بی تاثیر توی انتخابش برای سریال بانوی عمارت نبود چرا که این سریال یه سریال تاریخی طور بود که دقیقا به یه بازیگر با چهره ی ایشون نیازمند بود.

اما برسیم به فعالیت ها ی مریم مومن توی فضای مجازی؛ باید بگیم این بازیگر از اون دسته از افرادی هست که توی این فضا حسابی فعاله و هر عکس و کلیپی که به نظرش قشنگ بیاد رو توی پیجش ب فالووراش به اشتراک میذاره و این رو هم بگیم که ایشون دیگه مثل روزای اول معروفیتش عمل نمیکنه که به یکباره با تیپ و استایل های عجیب و نه چندان جالب ظاهر شد بلکه این روزا خانوم خیلی شیک و مجلسی توی محفل هنرمندان شرکت میکنه مثل عکس زیر از پشت صحنه ی شب های مافیا منتشر شده و میبینید که خانوم مومن بسیار با وقار توی این عکس دیده میشه.

مریم+مومن (5)

شوخی بد موقع مریم مومن که نزدیک بود کار دستش بده!

خب این روزا خیلی از بازیگرا هستن که توی سوشال مدیا مثل اینستاگرام فعالیت میکنن و یه عالمه هم فالوور دارن و طرفدارهای اون ها حالا تبدیل به فالووراشون شدن و اون ها رو دنبال میکنن و شما کمتر بازیگری رو میتونید پیدا کنید که توی این فضا صفحه ای نداشته باشه ولی خب باز هم هستن بعضی ها مثل بانو لیلا حاتمی که پیجی ندارن ولی از اینا که که بگذریم برسیم به این موضوع که خب با پیج داشتن هنرمندان طرفداران اون ها که بیشتر قشر جوون و نوجوون هستن در از اون ها الگو برداری میکنن و در جریان بیشتر کارهای اون ها قرار میگیرن. 

حالا به تازگی مریم مومن یه کلیپ منتشر کرده که خیلی از کاربرا رو عصبانی کرده چون این خانوم توی این کلیپ وقتی که در حال رانندگی هست دوستش رو میترسونه و دوستش یه آن شوکه میشه و شما فکر کنید که یه درصد یه نفر با دیدن این کلیپ ایشون همچین ایده ای بگیره و این کار رو امتحان کنه ممکنه چه حادثه ای پیش بیاد چون رانندگی یه امری هست که بسیار حساسه و به هیچ وجه نباید حواس فرد راننده جی دیگه باشه چون با این کار احتمال ایجاد حادثه نه فقط برای خودمون که بلکه برای دیگران رو هم به وجود میاریم که این خیلی بده!

وقتی مریم مومن چینی میشه

این روزا خیلی از اپ ها هستن که برای سرگرمی افراد ساخته شدن و البته که این اپ ها از شرایط موجود در جامعه الهام گرفتن و بنا بر نیازهای جامعه و علایق افراد اون ساخته شدن مثلا به تازگی فیلم باربی بسیار غوغا به پا کرده و احتمالا شنیده باشید که توی عربستان این فیلم حسابی سر و صدا کرده و حالا یه سری اپ ها اومدن روی کار که وقتی شما یه عکس در اون ها آپلود میکنید اپلیکیشن عکس شما رو تبدیل به باربی میکنه تا چهره تون رو در اون صورت بتونید ببینید.

حالا جالبه که طرفدارا های مریم مومن هم عکس خانوم رو تو یکی از این اپلیکیشن های این مدلی آپلود کردن ولی به ورژن دختر چینی و خواستن ببینن که خانوم بازیگر اگر چینی میبود چه شکلی میشد که نتیجه ی کار عکس جالبی از آب دراومده و انگار که همونطور که گفتیم خانوم شرقی بودن توی رگ و خونش هست.

IMG_20230820_112330

مادر مریم مومن بهش نمیاد دختر به این سن داشته باشه

مریم مومن در حال حاضر 25 سال داره و مجرده. این بازیگر زاده ی اردبیل هستو لیسانسش رو در رشته ی بازیگری گرفته و برای اولین بار وقتی پنج سالش بود رفت جلوی دوربین و بعد با تئاتر ادامه داد و نهایتا با بانوی عمارت یه شبه معروف شد. شاید براتون جالب باشه که بدونید مریم مومن تک فرزنده و پدرش هنرمند و نی نوازه و مادرش هم اسب سواره ولی هر دوی اون ها مخالف ورود این بازیگر به عرصه ی بازیگری بودن. 

پدر و مادر مریم مومن از هم جدا شدن و به گفته ی این بازیگر این موضوع ضربه ی بزرگی بهش زد چون تنها نه سالش بود و تو یه محیط کوچیک زندگی میکردن که نگاه ها اذیتش میکرد و باید از مادرش حمایت میکرد که کسی به اون توهین نکنه و به همین خاطر به نظرش یه شبه و توی نه سالگی بزرگ شد و وقتی که برای اولین بار عکس این بازیگر پیش مادرش منتشر شد خیلی ها باورشون نمیشد که این خانوم مادر مریم باشه و دختر به این سن داشته باشه!

مریم مومن44

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی