|

سلفی خفن مریم مومن که به خاطرش ماشین اجاره کرد / تو دورهمی فرازد فرزین چه خوش درخشید

maryam-momen shayanews

مریم مومن از جمله بازیگرهایی هست که با اولین سریالش که بانوی عمارت بود حسابی دیده شد و به چشم اومد و تا به الان خیلی ها با همون نقش میشناسنش

لینک کوتاه کپی شد

مریم مومن / بیوگرافی مریم مومن / عکس مریم مومن / شوهر مریم مومن / حواشی مریم مومن

مریم مومن از بازیگرهایی هست که شانس با خانوم یار بوده و خیلی یهویی پاش باز شد به تلویزیون و به اونچه که میخواست رسید اون هم فقط با یه سریال که احتمالا بدونید چه سریال یعنی "بانوی عمارت". البته که باید بگیم مریم مومن به خاطره فیس و فیزیکش هم برای این نقش خیلی مناسب بود چرا که ایشون فیسش یه جوریه که خیلی بالاتر از سنش دیده میشه که این موضوع باعث شد تو این نقش پذیرفته بشه. اما یکی دیگه از چیزهایی که در خصوص مریم مومن وجود داره این هست که ایشون به واسطه ی این که اول جوونی وارد این عرصه شد اوایل شهرتش یه مقداری خودش رو گم کرد و داشت میرفت که قاطی باقالی ها بشه!

ولی چی شد که اینجوری نشد؟ انگار مریم مومن تو خلوت خودش گوش خودشو پیچوند و فهمید که با حاشیه سازی برای خودش حالا در هر موردی که برای ایشون مربوط به تیپ و استایل و ژست های اینستاگرامیش میشد، فقط مجبوره که عرصه رو ترک کنه و یه جورایی کنار گذاشته خواهد شد مثل ریحانه پارسا که که خانوم خانوما یه تنه گند زد به فیلم هایی که تو اون ها هنرنمایی کرده بود اون هم نه تو خارج بلکه تو ایران وقتی یهو بعد از تموم شدن اولین سریالش که تو تلویزیون بود و محجبه بود یه سری عکسای عجیب و غریب از خودش پست کرد. بگذریم حالا در ادامه بیشتر راجبه حواشی مریم مومن براتون صحبت میکنیم.

مریم مومن

وقتی مریم مومن پدر فیلترو درمیاره ولی خوشگلی خودش رو به رخ میکشه شدید

این روزا خیلی از بازیگرا به دنبال این هستن که تو این عرصه زیبایی رو دو دستی بچسبن و از هر راهی هم برای زیباتر شدنشون استفاده میکنن و دریغ نمیکنن چرا که یکی از دلایلی که افراد با کمک اون میتونن رو بورس بمونن زیبایی هست اون هم تو عرصه ی بازیگری یعنی اگر شما زیبایی قابل قبولی نداشته باشید احتمال این که حتی استعدادتون به چشم بیاد خیلی کم هست چون خواه ناخواه ما انسان های بصری هستیم و اولین چیزی که میبینیم ظاهر افراد هست تا حالا بعد به شخصیت و استعداد اون ها پی میبریم که خب اونقدرا هم ما تقصیرکار نیستیم چون دنیا و فعل و انفعالات اون این مسئله رو به وجود آوورده.

اما توی دنیایی که خیلی ها به دنبال عمل های زیبایی هستن مریم مومن از اون دسته از افراد هست که تو قدم اول شروع کرد سبک آرایشش رو تغییر دادن که باید بگیم دست رو گزینه ی خوبی گذاشت چرا که بانو در اوایل دیده شدن آرایش های آنچنانی و خلیجی که خیلی غلیظ بود انجام میداد که خیلی اون رو جلف نشون میداد برعکس الان آرایش هاش خیلی شیک و ملایم هست و البته در قدم دوم ایشون تغییراتی هم تو استایلش داد که اون هم تونست باعث زیباتر دیده شدنش بشه و حالا یه مریم مومن داریم روبه رومون که با ماشین آنچنانی که معلوم نیست مال خودشه سلفی های فیلتری میندازه ولی زیبا!

مریم مومن

داستان زندگی مریم مومن که باعث میشه یه همچین استوری هایی بذاره

گاهی اوقات ما مردم فکر میکنیم که زندگی سلبریتی ها فقط خوشی و خوشی و خوشیه در حالی که اون ها هم مثل ما انسان هستن و میتونن تو زندگیشون سختی هایی داشته باشن و کسی از دل کسی خبر نداره ولی خب چه سلبریتی ها و چه شاخ های مجازی تو این فضا خودشون رو یه جورایی شاد نشون میدن و پرفکت ترین قسمت ها از زندگیشون رو به نمایش میذارن تا یه تصویر خوب بسازن و همین میشه که مردم براشون یه همچین ذهنیت به وجود میاد ولی وقتی از مسائل زندگی اون ها ذره ای میفهمن متوجه میشن که این افراد هم درد و غصه دارن.

مثلا مریم مومن تو یکی از مصاحبه هاش قبلا بیان کرد که بچه ی طلاق هست و شدید از این موضوع تو زندگیش رنج کشیده و غصه خورده چرا که جدایی پدر و مادرش براش ضربه ی سنگینی بوده و خانوم حتی نتونست جلوی اشک های خودش رو در اینباره بگیره و کلیپ این مصاحبه خیلی وایرال شد و این اواخر یه خبرهایی مبنی بر نامزد داشتن این بازیگر به گوش میرسید ولی یه موضوعی که وجود داره این هست که ایشون به تازگی بیه سری استوری هایی غمگین و ناراحت کننده میذاره که طرفدارهاش رو شدیدا ناراحت میکنه که نکنه این نامزدی بهم خورده و خانوم از این موضوع ناراحته.

مریم مومن

دورهمی که مریم مومن تو اون شیک ظاهر شد

احتمالا مریم مومن رو بعد از "بانوی عمارت" تو خیلی از برنامه ها و مسابقه های توی سینمای خانگی مثل مافیا دیده باشید و این بازیگر رو بیشتر از پیش شناخته باشید و با روحیاتش آشنایی پیدا کرده باشید، حالا به تازگی یه عکس از خانوم تو یکی از دورهمی ها و پشت صحنه ی برنامه ی مافیا منتشر شده که تو اون مریم خانوم خیلی شیک و زیبا بین بازیگرای خانوم ظاهر شده که نشون میده ایشون داره مسیرش رو خوب پیش میره و دیگه نمیخواد با غلیظ بودن به چشم بیاد.

مریم مومن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی