|

"پژمان بازغی" از دخترش یک مدلینگ اُعجوبه ساخت؛ رونمایی از نفس بازغی با شلواری عجیب!

پژمان بازغی این روزا با اکران های مختلف که میره مورد توجه قرار گرفته اما اونچه که مشخصه اینه که دخترش نفس بیش از مامان باباش بولد شده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب همیشه که نباید اخبار و حواشی بانوان بازیگر رو دید و شنید، بلکه گاهی آقایون در این عرصه جوری خودنمایی دارند و از طریق های مختلف حالا میتونه بازیگریشون باشه و یا اونچه که در چنته جنجالات دارند، دیده بشن و کسی هم به گرد پاشون نرسه! مثلا دیدین که این مدت محمد رضا گلزار چطور با ازدواجش کل فضای مجازی رو گرفت؟ قطعا جوری که من و شما به خواب هم نمی بینیم و شوهر کردن هیچ یک از هنرمندان خانوم هم تا این میزان بولد نمیشد! اما جدا از اینها یکی از بازیگران مردی که حالا تونسته اسم و رسم به شدت جذابی رو داشته باشه، پژمان بازغی هستش که خیلی ساله در این عرصه شگفت انگیز حضور داره. پژمان بازغی هنوز سن و سالی کم داشت با چهره ای به شدت جوان و خام که پا به این عرصه گذاشت. حالا می بینیم که پژمان بازغی رئیس انجمن بازیگران سینمای ایران شده است.

تا به حال هم در تلویزیون و هم در سینما سوابق درخشان و جذابی از پژمان بازغی دیده ایم. مثلا فیلم "بارکد" رو یادتون میاد؟ پژمان خان هم جذبه داشت و هم با نمک بود و البته هیکلی! این بازیگر مرد از لحاظ حواشی میشه گفت یکی از بی حاشیه ترین چهره هاست که با استعداد و محبوبیتش تا به این مرحله از لایف استایل حرفه ایش رسیده نه به مانند برخی با استفاده از جنجالات از قصد و یا از آسمون اومده!  پژمان بازغی نیز به مانند بسیاری از همکارانش خیلی وقته که دیگه به تلویزیون بای بای گفته و سینما و نمایش خانگی رو بغل کرده! اینبار هم با ایفای نقش در فیلم "پرونده باز است" به چالشی جدید رسیده. در ادامه ببینیم پژمان بازغی رو همراه با دخترش نفس باغی که در اکران مردمی این فیلم حضور داشتند. 

وقتی نفس بازغی شده عین مامان باباش از پایه ثابتای فتوکال ها!

خب همونطور که دیدین نفس خانوم همراه با بابا جان اونقدری اینور اونور رفته که دیگه کاملا شناخته شده هستش. این دختر نوجوان که چهره بسیار شبیه به پدر دارد، حالا درست به مانند مامان باباش یه خلق و خو هنری پیدا کرده و به مانند هم سناش تو جامعه نیست! البته هر دختری هر انسانی با توجه به شرایظی که درش بزرگ میشه خب استعداد و اخلاقیاتش شکل میگیره و در رابطه با نفس بازغی هم باید گفت در حالی که پدری بازیگر و خفن داره، از طرفی هم مادری داره همچون خانوم مستانه مهاجر که زنی محکم و جذاب و مستقل هستش، قطعا چنین دختری باید هم شکل بگیره.

361098481_796016928664597_7483052859425036421_n

361953138_227495203046000_5950073170617787585_n

اما همسر جدا شده پژمان بازغی کیه؟ مستانه مهاجر چه دک و پزی داره

مستانه مهاجر نیز به مانند همسر سابقش پژمان خان از چهره های به شدت بی حاشیه ای هستش که اتفاقا خیلیم طرفدار داره! خانوم خانوما از لحاظ سنی با پژمان بازغی هم سن هستند اما خب از لحاظ ماهی، بزرگتر از آقای بازیگر می باشند و هر دو هنرمند عزیزیمون از متولدین نیمه اول دهه پنجاه می باشند. 

شاید تا به اینجا براتون سوال شده که اصلا مستانه مهاجر کی هست؟ که باید در پاسخ گفت اخانوم خانوما تدوینگر، تهیه کننده و کارگردان ایرانی می باشد که از لحاظ شخصیتی هواداران بسیاری دارد. البته که هستند تعدادی از کاربران مخالف که تند و تیز هم صحبت میکنن و مثلا در رابطه با چهره نفس بازغی میگن کاش به پژمان میرفت و شبیه به مادرش نمیشد تا زیبایی بیشتری داشته باشه! میدونید مجازیه دیگه، هزار جور نظر و حرف!

Untitled

 

خب هر کسی این روزا دیگه صفحه اینستاگرام داره. از بچ ای که حتی هنوز جنین هستش گرفته تاااا صد ساله هایی که صفحه دارن و نوه نتیجشون ادامه میکنن پیجو! تینیجرای دهه هشتادیمون هم که دیگه واویلا! اما جالبه که نفس بازغی پیج اینستاگرامی نداره و در عوض اگه سری به صفحه مادرش یعنی خانوم مهاجر بزنید می بینید که انگاری پیج مال نفسه بس که مامی جانش ازش پست گذاشته!

نفس بازغی در ویدیویی که در ابتدای متن مشاهده کردین خب شلواری با زاپ بسیا بزرگ داهر که توسط بسیاری از کاربران انتقاد شد و توسط بسیاری هم کامنتای خوب گرفت. اما جالب اینجاست که نفس خانوم سن و سال بالایی نداره و با توجه به اینکه مادر پدرش در سال 1386 ازدواج کردن، دخترشون در سال 1387 متولد شده و حالا 15 ساله هستش.

Untitled

Untitled

و البته تصاویری هم همراه با بابا جانش در پیج آقای بازغی!

Untitled

Untitled

کمی بیشتر با پژمان بازغی

پژمان بازغی متولد 19 دی 1353 در تهران،  فارغ التحصیل لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر می باشد که از 19 سالگی با فیلم «اعتراف» جلوی دوربین رفت و با سریال «مرد هزار چهره» به شهرت رسید

پژمان بازغی (Pejman Bazeghi) در شهر تهران و در یک خانواده لاهیجانی به دنیا آمد، مادرش خانه دار و پدرش بازنشسته نیروی دریایی می باشد.

یک برادر بزرگتر از خود بنام پیام و یک برادر کوچک تر بنام پرهام دارد که هر سه تحصیلکرده دانشگاه امیرکبیر هستند، پیام شیمی و پرهام مهندسی صنایع خوانده است.

 

پژمان+بازغی+مجرد+شد+_+ماجرای+طلاق+پژمان+بازغی+از+همسرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی