|

وقتی استایل خانومانه "ستاره اسکندری" نشون میده پرفکته؛ چه داغ سنگینی نشست رو دل خانوم!

setareh eskandari shayanews

ستاره اسکندری بازیگر مشهور سینماست که چهره ای ساده و بی آلایش دارد به هین دلیل جنجالی نمیشه اما سوژه ای زیبا برای عکاسان شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ستاره اسکندری از بازیگرای قدیمی و مشهور ایرانیه که این روزا در فیلم و سریالی دیده نمیشه اما خب باید گفت وقتی ستاره اسکندری باشی حتی در نبودت هم باز شهرت خفن خودت رو داری. این چهره که تو دهه هشتاد و نود سریال های بسیاری بازی کرد، اسم و رسمی با اعتبار دارد. خانوم بازیگر از هنرمندان توانا در این عرصه می باشد که با ایفای نقش در سریال نمایش خانگی "دندون طلا" نشون داد میتونه هم این مدلی بازی کنه و هم اون مدلی اجتماعی طور. ستاره اسکندری بازیگری در خونش جریان داره چرا که خواهری همچون لاله اسکندری داره که ایشون نیز هنرمند هستند و بازیگر!

البته که ستاره خانوم به عنوان آبجی بزرگه و چهره ای که بیشتر کار کرده، شهرت بیشتری هم داره اما باید گفت هنر به خصوص بازیگری دقیقا چیزیه که باید تو گوشت و خون شخص باشه تا بتونه بازیگری عالی بشه. مثلا آقای پژمان جمشیدی رو دیدین؟ ایشون خب میدونیم که فوتبالیست بودن اما بعد از مدتی استعداد بازیگریشون شکوفا شد که باید بگیم واقعا خوب شد که این چهره کشف شد و این دقیقا همون استعدادی هستش که گفتیم تو گوشت و خون آدما باید باشه! 

اما برگردیم سراغ ستاره اسکندری خودمون که به تازگی در یکی از مراسمات سینمایی حضور پیدا کرد و با ظاهر جدیدش سوژه ای برای لنز دوربین ها شد.

soroushmn__s instagram 2023-6-14 story

ستاره اسکندری سنش کمتر از چهرشه! چرا مثل رهنما جَوون سازی نمیکنه؟

همونطور که دیدین ستاره اسکندری چهره ای ساده و نچرال داره. خانوم بازیگر که از متولدین دهه پنجاه می باشد هنوز پنجاه ساله نشده اما با این حال چهره ای انگاری بیشتر از سن و سالش دارد. البته که این رو هم باید در نظر گرفت برخی هستند به مانند خانوم فلور نظری و یا بهاره رهنماااا که به شدددت به خودشون رسیدن. این رسیدن ها ای کاش که روتین های پوستی و مراقبت های اینچنینی بود، اما اونچه که واقعیته اینه که چهره های نام برده به شدت اهل عمل های زیبایی و ژل و تزریقات این مدلی می باشند که تونستن چهرشون رو تغییر بدن و جلوی سنشون رو در ظاهر بگیرن!

اما همونطور که دیدین و مشخص بود، ستاره اسکندری نه تنها اهل هیچ یک از این موارد نبوده و نیست، بلکه از میکاپ هایی بسیار ملو و کم هم استفاده میکنه که باز این مورد هم دو خانوم بالایی به شدت درش غرق هستند.

زندگی-ستاره-اسکندری-600x687

وقتی ستاره ستاره اسکندری هم از حاشیه در امان نیست!

این روزها می بینیم که میون بانوان بازیگر تا به چه اندازه حواشی زیاد شده. البته که این جنجالات همیشه میون بازیگرا بوده اما ظاهرا تو این یکی دو سال اخیر خیلی از پرده ها دریده شده و حالا می بینیم که هم آقایان و هم خانومها به راحتی مواردی رو از خودشون رو میکنن و یا ازشون رو میشه که قبلنا این موضوعات به شدت شرم آور بود در حدی که شخص یا ممنوع التصویر میشد و یا از کشور میرفت! 

در رابطه با آقایان مثلا یادتون میاد چند نفری ازشون در رابطه با تعرض شکایت شده بود و در نهایت هم مشخص شد که این موضوع درمورد بعضیاشون درست بوده! در رابطه با بانوان هم که می بییند روز به روز جمعیت کشف حجاب شده ها افزایش پیدا میکنه در حالی که تو کشور زندگی میکنن و مهاجرتی در کار نیست و حتی برخی به سر کار بازگشتن! اینها تعریف و یا انتقاد نیست اما اونچه که مشخصه اینه که می بینیم حواشی که قبلتر زشت و زنند خطاب میشد حالال به گوش همگان عادی شده! این در حالیه کهستاره اسکندری نیز از این سبک حواشی داشت. خانوم بازیگر که چند سال پیش در کشور ترکیه بدون حجاب دیده شده بود با حرف و حدیث های بیشماری همراه شد و محو افق گشت! در حالی که این روزها در داخل کشور این موضوع فوران میکنه.

اینجوری ستاره اسکندری و خونوداش خون گریه کردند

ستاره اسکندری در صفحه اینستاگرامش بیش از نیم میلیون دنبال کننده داره در حالی که به مانند خیلیا مثل خانوم رهنما اهل انتشار عکس ویدیو های قر و اطوار دار نیست و با موضوعات چیتان پیتان شده هم جلب توجهی نداره! 

ستاره بانو و البته خونوادشون سال 1400 بود که به سوگ جَوون از دست رفتشون نشستن. چرا که عزاردار خواهرزاده جوانشون شدند. ستاره اسکندری با انتشار تصاویر زیر متنی بلند بالا در در باب فوت سروش بختیاری نوشت.

setareheskandari_274400105_509921363900457_4916000912825242365_n

setareheskandari_274639746_1295770247502294_2832541431101686956_n

کمی بیشتر با ستاره اسکندری

ستاره اسکندری زاده ۲۵ خرداد ۱۳۵۳ در تربت حیدریه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. شهرت وی بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی است که آن را از سال ۱۳۷۳ شروع کرده؛ به‌ویژه مجموعه "نرگس" که بعد از درگذشت پوپک گلدره نقش «نرگس» را در آن بازی می‌کرد.

وی یکی از بهترین دانش آموزان هنرستان دخترانه سوره تهران بوده و توانسته است در سن 18 سالگی موفق به اخذ مدرک دیپلم نمایش و بازیگری از هنرستان دخترانه سوره تهران شود. وی پس از ورود به دانشگاه چند سالی در رشته مترجمی زبان انگلیسی درس خوانده است اما سرانجام از ادامه تحصیل منصرف شد.

ستاره اسکندری چند سالی است که ازدواج کرده خواهر او این خبر را اعلام کرد البته تاکنون عکسی از همسر ستاره اسکندری منتشر نشده.

setareheskandari_301160249_610012943840382_145448392612732201_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی