|

تغییر وزن عجیب غریب ژیلا شاهی از وقتی که با شهابینا چرخید؛ تیپش دهن وا کُن و یونیکه!

Zhila Shahi shayanews

ژیلا شاهی بازیگر نقش مژگان در پوست شیر می باشد که با تغییر وزن شگفت انگیزش بسیاری از کاربران رو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ژیلا شاهی گرچه که خیلی کارنامه کاری پررر باری نداره، اما اونچه که از خانوم بازیگر دیده ایم نشون داده استعداد و توانایی این چهره در ایفای یک نقش میتونه درجه یک باشه. ژیلا شاهی رو تازگیا دیدیم اونهم در سریال شبکه خانگی "پوست شیر" که میدونید ژانری اجتماعی پلیسی طور داشت و ژیلا بانو هم درش از نقش های اصلی محسوب میشد که شده بود محبوب دل مخاطب. ژیلا شاهی انگار به خوبی بلده چطور کاراکترای مظلوم و شهرستانی طور رو دربیاره، چرا که خانوم بازیگر هم در این کار و هم در کاری دیگر اینچنین بود و هربار هم اونچه که ازش خواسته شده بود رو به تصویر کشید.

ژبلا شاهی یه دختر بی حاشیه هستش که تو پوست شیر اصلا لاغر اندام نبود و اصلا شاید بشه گفت ظاهر و وزن یک بازیگر میتونه درصدی از نقشش رو بسازه. اما گذشت و گذشت تا اینکه سریال تموم شد و مراسمی براش گرفته شد با حضور تمام بازیگران نقش اصلی و اسم و رسم دار. آخه میدونید که تو این کار بازیگر درجه یک زیاد استفاده شد و ژیلا شاهی نیز در این این اهالی سینما نام و نشانی مشهور تر از پیش پیدا کرد. نکته ای که وجود داشت لاغری و کاهش وزن خانوم بازیگر بود که با استایل لاکچریش شده بود نقطه قوتی در مراسم. نقطه ای که چشم و لنز دوربین و ادمارو به خودش جلب کردهه بودئ حسابی! در ادامه مشاهده می کنید این تصاویر رو در حالی که ژیلا بانو به شدت خوشتیپپ و اروپایی طور و البته فکر شده تیپ زد!

jilashahi_342727342_186097197578134_7389776923556173890_n

ژیلا+شاهی+

وقتی ژیلا شاهی با توجه به کاری که بازی میکنه خوشتیپ و خوشتیپ تر میشه!

قطعا من و شما در ابتدا با دیدن نقش مژگان خانوم به این فکر کردیم که این بازیگر چندان نمیتونه شاخ و خفن باشه اما با دیدن تصاویری که از خانوم بازیگر بعد از کار دراومد و تو مراسمات مختلف حضور پیدا کرد مشخص شد که این چهره نه تنها خوشتیپه، بلکه خووووبم بلده چیو با چی ست بزنه و در حالی که ژست هایی صاف و مانکن طور میگیره به خوبی در شان و شخصیت و البته چهره زیبایی که داره ترکیبات لباسش رو میچینه.

البته اینطور که از عکس قبلیای ژیلا شاهی هم مشخصه خانوم بازیگر قبلنا تا به این اندازه خوشتیپ نبودن و کمتر به موضوع ظاهر اهمیت میدادن اما حالا می بینیم که این چهر با توجه به سریال پر از بازیگری که درش بازی داشته حسابی تغییر دکور داده و متناسب با جمع هنرمندای اسم و رسم دار استایل میزنه.

Untitled (1)

jilashahi_140466691_746695872936805_879058529425870260_n

ژیلا شاهی و قصر شیرین و حامد بهداد

تصویر دومی که مشاهده کردین مربوط میشه به مراسمی که برای فیلم "قصر شیرین" گرفته شده بود. همونطور که ابتدای متن هم گفته شد خانوم بازیگزر اولین باری نبود که میرفت جلو دوربین و قبلتر نیز سابقه بازی در فیلمی جذاب رو داشته. ژیلا شاهی در فیلم قصر شیرین با حامد بهداد همبازی بود که در این کار هم نقشی شبیه به مژگان رو ایفا کرد.

چون خانوم خانوما چهره ای معصومانه داره که خب کاراکترای اینچنین بیشتر بهش میاد و چندان نمیتونه تو ظاهری منفی و تبهکارانه دیده شه. البته شاید خودش توانایی خوب درآوردن اونجور نقشارو داشته باشه اما گاهی ظاهر آدما همه چیز رو فاش میکنن.

بازیگرای خانوم اینجوری میخوان بگن متفاوت از من و شما هستند!

اما جالبه که بازیگران ما به خصوص بانوان به شدت همفکر هستند! حالا تو چی؟ تو بازیگری؟ خیر! در استایل و اینکه فکر می کنند خانوم بازیگر تا به شهرت رسید باییید تیپ و استایلی عجیب بزنه. این افکار و روند بانوان در این عرصه به قدری شده که گویی مسابقه ای بزرگ میون خانومای هنرپیشه به راه افتاده و یکی پس از دیگری در حال تازوندن هستند. خاص دیده شدن و متفاوت بودن انگاری ماهیت بازیگریه و فرد به محض دیده شدن سعی بر این داره تا فریاد بزنه بنده بازیگر هستم و هنرمند! به همین علت می بینید ظاهر و لباس هایی به تن بانوان بازیگر که شاید خانوم ها در شرایط و زندگی عادی سمتشون نرن اما هنرمندان به راحتی میپوشن تا ثابت کند آرتیست هستند و از دنیای مخاطبین و مردم معمولی جدا! 

استایل+ژیلا+شاهی

بیوگرافی ژیلا شاهی

ژیلا شاهی متولد 22 اسفند 1364 در اردبیل،. فارغ التحصیل لیسانس رشته تاریخ می باشد که از 16 سالگی با کانون پرورشی کودکان وارد تئاتر شد و با فیلم "قصر شیرین" و سریال "پوست شیر" به شهرت رسید.

ژیلا شاهی (Zhila Shahi) در شهر اردبیل به عنوان یک تورک زبان به دنیا اومد، پدرش راننده ماشین سنگین (کامیون دار)  و عاشق شعر بخصوص اشعار شهریار بود. مادرش بانویی خانه دار می باشد و چندان با ورود دخترش به مسیر هنری موافق نبود. البته که این مخالفت از سوی خونواده تقریبا میشه گفت در بیشتررر بیوگرافی بازیگران خانوم ددیه میشه که خب امری طبیعی هستش اما قطعا وقتی استعداد و هنری در خون جاری باشه شخص رو به اون سمت و سو میکشونه و میبره، حتی اگه سد های مختلفی تو طول مسیر وجود داشته باشه.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها