|

وقتی آزاده صمدی با کلی ژل و بوتاکس فیس بروزرسانی کرد؛ چه ناجووور آقای مجری رو پوکوند!

azadeh samadi shayanes

آزاده صمدی بازیگر محبوب اایرانیه که همیشه با ظاهر متفاوتش همرو متعجب میسازه اما اینبار کاشت ماه و ستاره پای چشم خانوم نوبررر بود!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آزاده صمدی قطع به یقین از بازیگرای به شدت محبوب و کار بلد ایرانیه که با بازی در سریال های تلویزیونی دیده شد و اومد بالا و بعد به سینما و شبکه خانگی دست پیدا کرد. این در حالیه که بسیاری از بازیگران به مانند ترانه علیدوستی هزاران دلیل و بهانه میارن که بگن دلیل نبودشون در جعبه جادویی منطقی بوده اما واقعیت اینه هنرمندانی که کارشون رو از تلویزیون شروع میکنند به مرور میرن بالا و برای کارشون و البته شهرتی که بدست میارن تلاش بیشتری دارند با درآمدی کمتر! آزاده صمدی خیلی ساله که تو این عرصه شگفت انگیز حضور داره و همراه با همسر سابقش هومن سیدی رشد یافت. این دو چهره حالا هر کدوم اسم و رسم خاص و ابهت شاخ خودشون رو دارند و این نشون میده هر دو توانمند بوده و هستند! آزاده صمدی مِن جمله معدود هنرمندانی محسوب میشه که در چند بُعد توانایی ایفای نقش داره. حالا یعنی چی؟ یعنی خانوم بازیگر هم میتونه خشن طور دیده بشه مثل "پنجاه کیلو آلبالو". هم میتونه نرم و نازک و بانمک باشه مثل سریال "دیوار به دیوار". هم به راحتی میتونه کاراکتر هایی جدی و اجتماعی رو به تصویر بکشه مثل فیلم "سیزده".

Untitled

شوریدن آزاده خانوم صمدی علیه ایرج خان طهماسب!

آزاده صمدی چندی پیش متنی علیه ایرج طهماسب منتشر کرد که حسابی سروصدا کرد و کلی تو فضای مجازی وایرال شد. بهانه این انتقاد هم جنجال آقای مجری برای شوخی با خواهر و بازداشتش بود که حسابی خشم آزاده صمدی رو برانگیخت و یادداشتی خطاب به ایرج طهماسب نوشت:

آقای طهماسب من و هم نسل هایم با برنامه‌های شما بزرگ شدیم و بسیار خاطره داریم و کلی کیف کردیم. ولی به عنوان یکی از مخاطبان شما در این سال‌های اخیر از این حجم ضد زن بودن شما با وجود داشتن دو دختر بسیار متعجبم. در تمام این سال‌ها نسبت استفاده شما از زن و مرد برای صداپیشگی عروسک هایتان نسبت ۹۸ به ۲ بوده. اگه خاطرتان باشد روزی که برای دیدن سامان مقدم به لوکیشن ما آمده بودید از شما پرسیدم چرا از زنان در کارهایتان انقدر کم استفاده می‌کنید پاسختان به من این بود که زن‌ها طناز نیستن و کمدین‌های خوبی نمی‌شوند. آن روز جوابم به شما به شوخی این بود که من که خیلی بامزه‌ام!

5

شَمایل دیده نشده از آزاده صمدی وقتی پاش میرسه به ساحل!

خب اینهمه از کار و بار آزاده صمدی گفتیم، اما بهتره کمی تا قسمتی هم با لایف استایل و روحیه این بازیگر آشنا بیشم که خیلی جالبه درست به مانند شخصیتش. آزاده صمدی اصولا از درون و برون عجیب هستش که خب این دو به هم ارتباطی مستقیم دارند. مثلا آزاده صمدی ذاتا علاقمنده تا متفاوت و به شدت خاص دیده بشه که این رو در ظاهرش میاد نشون میده!

آزاده صمدی باز هم از معدود بازیگرانی هستش که تا به این اندازه اهل جسارته و همیشه سعی داشته تا با ظواهری به دور از عادی بودن دیده بشه. مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری از این بازیگر که با سایه چشمی غریب و لباسی جالب به شَمایلی رسیده که قطعا هر کسی تمایل به دیده شدن در این ظاهر نداره!

unknown_278350940_164751922656228_7126787344784955277_n

چهره خمیری شکل آزاده صمدی که با کارای خوشگلاسیون ترکوندش!

دیگه استفاده از آپشنایی که پیشرفت علم در اختیار گذاشته باعث شده تا خیلی از چهره ها به شدت تغییر کنند. تو ایران خودمون می بینید که میون بانوان تا به چه اندازه اعتماد به نفس کم شده و تو سنای مختلف دست به عمل های زیبایی .و ژل و بوتاکس و فیلر و ... میزنند! قطعا در بین بازیگران خانوم هم این موضوع به شدت وجود داره چرا که اونها علاوه بر زن بودن، بازیگر هم هستند و تو دید همگان قرار دارند! پس چه بسا که حتی بیشتر از خانومای مخاطب به دنبال ابن موراد برن تا زیبایی متفاوت و عروسکی طوری پیدا کنند.

آزاده صمدی اما از اون قدیمیای عمل بینی هستش که یه صد سالی میشه جراحی کرده! خانوم بازیگر اما با مد روزی که تغییر کرد به روزرسانی شد و حالا آزاده صمدی رو می بینیم در حالی که بی رحمانه تزریقات در صورتش داشته، به چهره ای خمیری شکل تبدیل گشته که اصلا طبیعی به نظر نمیاد! در ادامه موارد گفته شده رو تنها در یک تصویر مشاهده می کنید.

download

موتور سواری آزاده صمدی وسط شهر وقتی خیلی ترسیده!

خب از ظاهر خانوم بازیگر که در بیایم برسیم به حاشیه های وی، باید بگیم که مدتی پیش آزاده خانم صمدی با یک ویدیو جالب خبرساز شد. ماجرا از این قرار بود که گویا آزاده صمدی برای رفتن سر قرار گرفتار یک ترافیک وحشتناک می شود و از اونجایی هم که انگار خیلی در قید و بند محرم و ناحرم نیست چاره رو در این می بینه که اتومبیلش رو در گوشه ای از شهر پارک کنه و با موتور ترافیک وحشتناک پایتخت رو دور بزند. حالا ویدیو این موتورسواری هیجان انگیز رو که انگار کمی هم برای خانوم بازیگر ترسناک بوده استوری کرد مورد توجه قرار گرفت

rese

کمی بیشتر درباره آزاده صمدی و البته ازدواج ناموفقش

 آزاده صمدی متولد 17 دی ماه سال 1357 در شهر لاهیجانه. این خانوم خوش استایل از ابتدا با سریال "راه بی پایان" تونست مسیر جدیدی در زندگیش بشکافه. یکی از این مسیرها پیشرفت در مورد کار و حرفه اش بود و از جهت دیگه او با همسر اولش یعنی هومن سیدی آشنا شد. 

جدایی این دو بازیگر پس از سالها خیلی همه رو شوکه کرد ولی اینطوری که آزاده خانوم اذعان کرده اوضاع تا زمان ازدواج بر وفق مراد خانوم بوده و گفته که زندگی موفقی داشته و تجربه خوبی بود. اما پس از اون شرایط عوض شد و با مصاحبه ای که انجام داد بیان کرد که خیلی گریه کرده ولی الان نمیدونه باید چیکار کنه و مونده این وسط!

qq

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها