|

صبا راد همه خوشمزه جات دنیارو چپوند تو لیوان جهت فخر؛ کامبک از ترکیه به ایران

saba rad shayanews

صبا راد همیشه این مدلی بوده که فخر زیادی در صفحش به کاربر میفروخته و اینبار نیز خانوم خانوما با انتشار خوشمزه جات گرونش کفر فالووراشو دراورد

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- صبا راد مجری سابق و بلاگر حال حاضر اینستاگرامی می باشد که چند سالیه بیخیال اونچه که قبل بهش علاقه داشت شده. صبا راد خب صدای دلنشین و جذابی داره و از طرفی هم خانوم خانوما رو اون موقع های یکی از مجریای جذاب و مشهور تلویزیون می دونستم به همین دلیل صبا بانو دید چیکار کنم چیکار نکنم، آها برم بلاگر بشم اینجوری با یه تیر ده تا نشون میزنم! حالا چرا؟ چون می بینیم که حالا صبا راد هم درآمدی به شدت بالا داره از طریق تبلیغات، هم صداش رو تو استوری های بسیار فراوونش به رخ میکشه و هم تصویرش رو را و بی راه نشون همه میده که خب این از صدا و تصویری که یه مجری دوست داره از خودش نشون بده و اونهم از درآمدی بالا که تازه بهتر از تو تلویزیون بودنم هست!!!

اما از ایراداتی که صبا راد داره اینه ک خانوم خانوما خیلی زیاد اهل فخرفروشی هست و اگر هم این نظر رو بهشون بدی خودشون رو جوری دیگر نشون میدن و بعد دوباره بدون هیچ اعتنایی به روند قبلشون ادامه میدن. مثلا صبا راد خیلی زیااااد علاقمنده که خوشمزه جات روزانشونو به اشتراک بذاره. خب شما فکر کن درآمدی اینچنین بالا و شاخ داری، از طرفی هم کلا یه زن و شوهری و بچه ای در کار نیست که بخواد هزینه ها بیشتر بشه و خب از طرفی هم با تبلیغات تونستی مالک خونه بشی و اجاره خونه ای در کار نیست! قطعا انقدر خوب میخوره و خوبم به همه نشون میدی لایف استایلت رو تا بتونی جذب مخاطب بیشتری داشته باشی. در ادامه نمونه ای جدید از آن را مشاهده می کنید.

چرخه زندگی و درآمد صبا راد که همش سوده و فخر!

خب همونطور که گفتیم و دیدین این چرخه ادامه داره و در مجموع برای صبا راد اصلا نکته منفی نداره و همش سوده. چرا که اگه بخوایم باهم تعارف نداشته باشیم باید بگیم که کاربران کشورمون که همین خود من و شما هستیم، تو این چند  سال اخیر خیلی زیاد جذب پیج هایی شدیم که لاکچری بازی و خفن زندگی کردناشون رو بهمون نشون میدن و به رخمون میکشن! یادمون میره که این افراد دقیقا از همین نگاه ما چنین لوکس شدن و حالا به هر خواسته ای که دارن میرسن!

sabarad.official_s instagram 2023-5-9 story

خونه زندگی لاکچری صبا راد در ایران و ترکیه! خانوم خونش کلا شاهانست!

اما گفتیم خونه! صبا راد همین سال گذشته بود که میگفت خونشون رهنه و امسال میگه مالک خونه هستند! صبا راد تا جایی که تو طول روز بتونه از خودش و خورد و خوراک لاکچریش عکس و ویدیو میذاره اما وقتی که دیگه به بن بست برسه میره سر و سراغ نشون دادن خونه زندگیش که خب میشه گفت دیگه همه میدونن دقیقا چی تو خونه صبا راد کجاست!

صبا بانو خونه زندگی بسیار شیک و زیبایی برای خود ساخته که البته همسرشم مانی رهنما هستش و ایشون نیز قطعا حساب بانکی خوبی دارند. اما در ادامه ابتدا داخل خونه صبا را در حال حاضر رو مشاهده می کنید و بعد هم خونه ای که این زوج در ترکیه داشتند! آخه میدونید که صبا راد و مانی رهنما بعد از ازدواج به قصد مهاجرت رفتن ترکیه و مدتی هم موندن اما دیدن نخیر اینجا جای موندن نیست و کامبک خوردن به ایران.

ایران ایران
ترکیه ترکیه

چیشد که صبا راد و مانی رهنما بعد از مهاجرت به ترکیه کامبک خوردن ایران؟!

صبا راد مدتی بعد از رفتنش از صدا و سیما، در ترکیه دیده شد که البته با نام مهاجرت این حرکتو زد و حرف و حدیثاشم به جون خرید. اما انگاری این تایم به همون تایم رفتن ریحانه پارسا و جنجالات پویان مختاری یکی شد و بسیاری از سوژه ها در رابطه با مهاجرت و رفتن چهره های ایرانی شده بودند. همین شد تا صبا خانوم کامبک خورد که البته دلیل دقیقش رو نگفت ولی بسیاری از کاربران بر این نظر بودند که صبا راد نمیخواست تا با اون افراد یکی بشه!

اما صبا راد رو همیشه با استایل اتوکشیده و صااااف میدیدیم که خب بعد از خداحافظیش و البته ازدواج دومی که داشت یه جورایی به شدت تغییر گرد. حالا با صبا راد رو می بینیم که گاهی حتی اروپایی طور استایل میزنه و همسرش مانی رهنما هم همراهیش میکنه که خب اینجاست که باید گفت درست گفتت کبوتر با کبوتر باز با باز!

صبا+راد+

بیوگرافی صبا راد و همسرانش

صبا راد متولد 30 آبان 1359 در تهران ، مجری سابق تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی می باشد که در 18 سالگی در فیزیوتراپی کشف استعداد شد و کار خود را با رادیو آغاز کرد.

صبا-راد-در-حال-کتاب-خواندن

صبا خانوم راد در سال 1392 وقتی که 32 سال داشت با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد که البته این زندگی تنها سه سال دوام داشت و به طلاق ختم شد! مرتضی علی آبادی علاوه بر مجری گری ، مدتی هم مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز بود و حالا تجربه بازیگری نیز دارد. اما خانوم مجری در سال 1396 برای بار دوم ازدواج کرد که اینبار با مانی رهنما خواننده معروف بود. البته که قبل از علنی شدن ازدواج این زوج عکس های مشترکی که داشتند منتشر شده بود!

صبا+راد

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهدی ارسالی در

    چقدر زشت شده .

  • علی ارسالی در

    گنجشک

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی