|

تیپ زرد "صبا راد" که مثل قناری تو آسانسور وول میخوره؛ بلای جدیدی که سر چهرش آورد!

saba rad shayanews

این روزا دیگه صبا راد از بلاگرای مشهورم فعال تر شده و این در حالیه که خانوم خانوما روزانه استایل های متفاوتی میزنه و مورد توجه قرار میگیره!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همیشه این بازیگرا نیستن که مورد توجه قرار میگیرن و یا اینکه حرکات و.رفتاراشون برای مخاطب مهمه، بلکه این روزا با وجود اینستاگرام دیگه همممه قشری افتادن رو بورس و به نحوی خودشون رو بولد نگه میدارن.اما میون مجریا به خصوص بانوان کمتر چهره ای پیدا میشه که حاشیه سازی کنه. صبا راد رو میشه جنجااالی ترین مجری در صدا وسیما دونست که البته دیگه مجری سابق خطاب میشه چرا که صبا راد چند سالیه از تلویزیون خداحافظی کرده و حتی دست به مهاجرت و ظواهری نه چندان متعارف نیز زد. اما چیزی نگذشت که دیدیم صبا راد بار و بندیل رو بسته و برگشته دوباره ایران!

اما از این ها که بگذریم و برسیم به حال حاضر خانوم خانوما باید بگیم صبا راد از اونجایی که صدای خوبی داره و به جلوی دوربین بودن عادت داشت، انگاری نمیتونه از یه فضا خیلی دور بمونه و در حالی که این روزا شده یه بلاگر تمام عیار، تو پیج 900 هزار تاییش حسابی فعالیت داره و اکتیوه! مثلا در ادامه ابتدا نمونه ای از اکتیو بودن خانوم خانما رو مشاهده می کنید که مورد توجه قرار گرفت.

صبا راد اینجوریاست که میره تو چشم!

البته که این مورد توجه قرار گرفتنه دو وجه داشت. یکسری گفتند صبا جون حرفی سخنی برای گفتن نداری و تنها میای کار روزانتو میگی و میری و اینکه به شدت با لباسش در این استوری ور میره! یکسری هم گفتن وااای صبا لباستو از کجا تهیه کردی و این حرف ها!

ازدواج دومی که صبا راد رو برد تو ظرف عسل

قطعا میدونید و شما هم خبر دارین که دیگه این روزا چقدر طلاق میون چهره های مشهور زیاد شده. این در حالیه که شخص خیلی راحت جدا میشه و میره بعدی! بعدی بعدی و باز هم بعدی! 

صبا راد نیز تا به حال دو ازدواج داشته که خب میگن کبوتر با کبوتر باز با باز، ظاهرا خانوم مجری هم در انتخاب اولشون چندان موفق نبودن و حالا می بینیم که در کنار همسر دوم یعنی مانی رهنما به شدت روزهای خوبی رو میگذرونن. ناگفته نمونه که قطعا شخصی از ناراحتیا تو اینستاگرام منتشر نمیکنه و هرچی محتوای خوب و فول عاشقانس به اشتراک میذاره، اما خب مانی رهنما نشون داده با اونچه که صبا راد دوست دره و شیطنت های بسیاری که داره، راه اومده و همراهی واقعا همراه می باشد.

وقتی صبا راد نقطه ای نچرال تو چهرش باقی نمیذاره! بلای جدید خانوم رو فیسش

همه اینه در حالیه که صبا راد اصلا چهره نچرالی نداره و عمل و بوتکس بسیاری در صورت داشته. مانی رهنما ظاهرا با اعتماد به نفسِ نداشته صبا راد راه اومده و به تازگی خانوم خانوما رو دیدیم در حالی که رفته بودن به لبهای خود ژل تزریق کنند و همرو متعجب ساختن!

صبا راد که تا به حال از هیچ حرکت زیبایی برای چهره خود دریغ نکرده حالا با لبهای پروتز شده و گونه های فیلر زده شده، مورد توجه قرار گرفت. البته این تنها یک استفاده شخصی نبود و خانوم خانوما در این باب برای تبلیغات پزشک مبلغ بالای هم دریافت نمود. صبا راد این روزا غرق در تبلیغات است و راه به راه چیزی برای معرفی دارد.

Untitled

سوتی صبا راد تو "به خانه بر می گردیم" در حد سانسور!

صبا راد اون موقع ها که هنوز مجری بود و تابع قوانین صدا و سیما، خب برخی موارد رو باید رعایت میکرد. اما سوتی هایی که خانوم خانوما داشت و خیلیم ناجور بود یکی از قسمت های این برنامه بود که ماه رمضانه و صبا راد که ظاهرا روزه نبوده حواسش نیست غذارو تست میکنه!

البته که اگه دقت کنید بنده خدا خانوم آشپز هم کلی متعجب میشه که چجوری صبا راد داره میخوره و انگاری میخواد بگه نخورررر!

7625BB96-931B-4D83-AB95-1972CE6609AF

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست متاهل است موفق باشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها