|

"لیندا کیانی" بعد بوقی اومده چه خونه زندگی لوکسی به هم زد؛ خواهر خارج نشینش چه شبیهشه!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی بازیگر مشهور و جذاب ایرانیه که اصولا همه جوره عکسی تو پیجش منتشر میکنه اما اینبار خانوم بازیگر با آبجیش همرو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- لیندا کیانی بازیگر مشهور و باحال ایرانیه که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاااار زیادی ایفای نقش داشته و همچنان هم محبوب دل بسیاری از کاربران می باشد. لیندا کیانی این روزا تو تلویزیون دیده نمیشه و یه جور زده تو فاز سینما و نمایش خانگی که اصلا کسی جلو دارش نیست. لیندا کیانی در حال حاضر در فیلم کوتاه "سامپو" که در جشنواره Reel Work  آمریکا می باشد ایفای نقش داشته. 

لیندا کیانی اصولا اهل حاشیه سازی نیست و در کل میشه گفت خانوم بازیگر اصلا جنجال خاصی نداره تا اینکه بحث استایل و لباس بیاد وسط. لیندا بانو یه دختر با استعداده که با حضورش در این عرصه شگفت انگیز نشون داده تا به چه اندازه میتونه چند بُعد بازی کنه. حالا این یعنی چی! یعنی خانوم بازیگر تا به حال در نقش های متفاوتی دیده شده و به مانند مثلا خانوم نیوشا ضیغمی نیست که همیشه یکنواخت دیده شه. لیندا کیانی ابتدا کار خود را با تلویزیون شروع کرد و بعد به مرور رفت نمایش خانگی و سینما که خب میشه این چهره رو به عنوان یک مثال بارز تلاش در میون اهالی سینما دوست که قدم به قدم رفت نه به مانند خیلیا که با پارتی و یا چهره عملی میپرن اون بالا مالاها!

در ادامه ویدیویی کوتاه از لیندا مکیانی مشاهده می کنید که از ویلای زیبا و لوکشون یه ریز نمایی نشون دادن.

دنیا از دید لیندا کیانی این مدلی خاصه!

لیندا کیانی خیلی اهل عکس گذاشتن اما چیزی که این روزا میون بازیگرامون خیلی مد شده و افتاده رو بورس، اینه که به خصوص خانومای بازیگرمون تو صفحات اینستاگرامشون میان و علاوه بر تصاویر رنگی و هنری طوری که از خودشون به اشتراک میذارن، یکسری عکسای هنری طور دیگه هم منتشر میکنن.

حال چجوری؟ اینجوری که برای نشون دادن هنرمند بودنشون در قالب های مختلف از طبیعتن و کتاب و هر چیز خوشگل و رنگی عکس میذارن و با یه کپشن باحال و فلسفی حالا یا به نوشته خودشون و یا به نوشته دیگری، کار رو تموم میکنن! لیندا کیانی نیز اینچنین است که البته مهراوه شریفی نیا تو این روند سلیقه وخلاقیت بیشتری داره اما خب لیندا بانو هم از اونجایی که بازیگری رو عرصه شگفت انگیز میدونه خودش رو هم یه آرتیست می بینه ک باید دنیا رو یه جور خاصی ترجمه کنه!

Untitled

شباهت جالب لیندا کیانی با خواهر خارج نشینش!

لیندا کیانی یه دختر دهه پنجاهیه که البته آخر این دهه متولد شده و بهش خیلی نمیاد که چنین سن و سالی داشته باشه. لیندا بانو که هنوز ازدواج نکرده در حال حاض تنها به موفقیت و پیشرفت هرچه بیشترش فکر میکنه. لیندا کیانی در اینستاگرام اصولا سعی بر این داره تا فقط خودش رو نشون نده و اهل انتشار تصاویر مختلف از خونواده و دوستاشم هست. مثلا در ادامه مشاهده می کنید خانوم بازیگر رو در کنار خواهر خارج نشینش که به گفته کاربران شباهتی جالب هم به هم دارند.

Linda-Kiani62-vaghtesobh

لیندا کیانی با این حرکت اعتماد به نفس خفنشو نشون همه داد!

در رابطه با موضوعی که بالاتر گفته شد، باید خاطر نشان کرد که لیندا کیانی دارای چهره ای نچرال است که این طبیعی بودنه فیسش رو تا حالا نگه داشته و با وجود اینکه این روزا دیگه کمتر بازیگری دیده میشه عملی نباشه، اما خب باید گفت لیندا بانو نیست که هیچ، از مواردی به مانند رنگ موهای عجیب هم کاملا فراریه و با همون سیاه و سفیدی موهای خودش حسابی حال میکنه.

در رابطه با سبک پیج باید گفت افرادی به مانند خانوم مریم مومن که معمولا از آرایش های بسیار غلیظ و فیلتر های اینستاگرامی پلنگ طور استفاده می کنن، بیشتر علاقمندن تا همون تیپ و فیس خودشون رو به نمایش بذارن نه موارد هنری، اما خب چهره هایی مثل مهراوه و لیندا ظاهرا پخته تر عمل میکن و از هر چیزی برای نشون دادن هنر استفاده درند.

unknown_302038904_1461565434291887_3114971093937053362_n

لیندا کیانی نچرال فیسه ولی اما از روز میکاپش!

اما فکر نکنید که لیندا کیانی اهل آرایش کردن نیست و دیگه زیادی نچرال پسنده خیر! خانوم بازیگر اتفاقا از اون مدل خانوماست که میکاپ های بسیار غیلظی ازش دیده شده و برای مراسمات سینمایی هم زیر دست میکاپ آرتیستی خفن و درجه یک میره! لیندا کیانی حتی در این راستا بارها بارها و بارها مدل هم شده و عکاسی کرده. اما اینکه واقعا از رو چه معیاری بیشتر خانومای بازیگر شدن مدل لباس و آرایش خدا داند! این روزا دیگه همه یه پا مدل شدن و بدون در نظر گرفتن این موضوع که همممه همینن و شما خاص نیستی، خیلی مغرورانه هم رفتار می کنند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • 🌸 ارسالی در

    به حریم شخصی انها احترام بگذاریم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها