|

زیباترین مدل گیسِ "متین ستوده" که حسابی دهن وا کُن شد؛ صورتشو سوراخ سوراخ کرده نافرم!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر جذاب ایرانیه که همیشه ظاهر و چهره ای زیبا داره و به خودش میرسه، اما اینبار گیسوان بلند خانوم مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- متین ستوده بازیگر خوش فیس و خوش استعداد ایرانیه که البته توانایی بازیگری درجه یک شدن رو داره اما انگاری چندان تلاشی برای رسیدن به این هدف نداشته  نداره. چرا که متین ستوده رو چند سالی می بینیم که پا به این عرصه شگفت انگیز گذاشت اما هنوزه که هنوزه به نقطه اوج خاص و خفنی نرسیده و همچنان هم در فیلم و سریال های مختلفی دیده نمیشه! متین ستوده با بازی در سریال "میکائیل" بود که شناختم و با بازی در سریال "لیسانسه ها" هم شهرت یافت.

متین+ستوده

چهره سینما پسندی که متین ستوده برای خود ساخت!

متین ستوده با وجود اینکه چهره ای زیبا و سینما پسند داره اما ظاهرا حالا یا بخت باهاش یار نبود و یا به خواسته خودش بوده این عقب نشینی، که خلاصه خیلی از فیس زیباش در راستای شغلش استفاده نکرد. این روزا سینمای ما شده تشنه و خواستار فیس هایی که پروتز شده اند و عملی می باشند به همین علت بانوانی که این چنین هستند رو به شدت جذب میکنه چرا چون مخاطب بیشتری رو جذب میکنند!

البته که در این بین هم هستند بازیگرانی مثل مهتاب کرامتی و یا لیلا حاتمی و ... خیلی های دیگه اصلا تو خط و ربط این مسائل نبودن و نیستند اما جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده اند. در ادامه ابتدا تصویری از متین ستوده مشاهده می کنید که گویای موارد گفته شده هستش و نشون میده سینمای امروزه ما چه سبکی رو میپسنده!

قد-متین-ستوده

متین ستوده ای که خیلی گیسو کمنده و جذاب!

از این ها که بگذریم، تو جند ماه گذشته دیدیم و شنیدیم که بسیاری از بانوان بازیگر در کشور بودند و کشف حجاب کردند. اما بسیاری هم بودند به مانند متین ستوده که دست به این حرکت نزدن و با وجود اینکه بار ها به دلیل نامتعارف بودن استایلشن مورد توجه قرار گرفتند و حاشیه ساز شدند، اما کشف حجاب نکردند. متین ستوده در صفحه اینستاگرامش معمولا تصاویر گوناگونی از خود در جهات مختلف منتشر میکنه.

مدتی پیش نیز خانوم بازیگر رو دیدیم در حالی که از پشت از عکاسی کرده بود گیسوان بلندش رو نشون داد و حسابی دلبری کرد! این تصویر با نظرات مختلفی همراه شد که خب اغلب کامنت هایی مثبت از سوی هواداران بود.

unknown_13380892_145874015823855_776028040_n

چهره ای که متین ستوده سوراخ سوراخش کرد با ژل!

متین ستوده هنرمندی محبوب است که صرفا به دلیل بازیگر بودنش مشهور نشد و بازیگری تنها سکوی پرتابی بود تا ایشون به معروفیت و بعد هم  به مدلینگ برسن و جذب فالوور داشته باشن برای خودنمایی! حالا میگین چرا؟ این روزا ظاهرا خانومای بازیگر تو مسابقاتی سنگین هستند که رقابتی سنگین تر دارن و دائم در تلاشند تا از اون یکی جذاب تر خاص تر به نظر برسند. حالا در این راه قطعا همگی یکی یکبار میرن زیر تیغ جراحی! برخی هم میرن زیر سرنگ بوتاکس و ژل! و در آخر همه اونها میرن تو سالن های آرایشی و دم به دقیقه رنگ عوض میکنن! 

5fd1e4082360c

وقتی متین ستوده رفته اون دنیا اومده! فیلمی نه، واقعی!

متین ستوده دقیقا یکی از همین خانومای بازیگره که یکسره تو این فضاها سیر میکنه. متین خانوم اما انگاری تو فضای دیگری هم رفته! مثلا مدتی پیش مصاحبه ای از وی منتشر شد که متین خانوم ادعا دارند داشتن سکته میکردن و مرگ رو با چشماشون دیدن! در ادامه این ویدیویی رو در این باب مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

عشق عجیب و خوشگل متین ستوده به مادرش!

متین ستوده در توصیف عشق به مادرش گفته امیدوارم کـه بابا حسین بـه این موضوع حسادت نکنه اما اگه بخوام کتابی بنویسم حتما تقدیمش می کنم بـه مادرم و حتما درباره او می‌نویسم و اسمش را می ذارم «هر چـه کـه دارم برای مادرم». چون واقعاً هر چی کـه دارم و هر چی کـه ندارم بخاطر دعاهای مادرمه. اگه روزهای خوبی دارم بخاطر مهربونی اونه و اگه غم و غصه ای هم ندارم خدا را شکر بازهم بخاطر دعاهای اونه. وقتی همه چیزت را برای بچه هات می ذاری و همه وجودت را به خاطر بچه هایت فدا میکنی و خم بـه ابرو نمی یاری، هیچی ندارم بهت بگم کـه یک هزارم خوبی هات را جبران کنه جز این کـه بگم منو ببخش بخاطر همه ی مهربونی هات.

234234

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها