|

"الهام حمیدی" چه شیک و باکلاس رفت به استقبال نوروز؛ خانوم چه بدل جذابیم داره!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی که یه عمره برای میکاپ مدل جذابیه، اینبار با سایه رنگ خاص چهره ای براش ساخته شد که زیبایی و جَوونی خانوم بازیگر دوبرابر شد.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- الهام جمیدی بازیگر جذاب و با سابقه جذابتر در سینما و تلویزیون می باشد که یه هزار سالی میشه که تو این عرصه فعالیت داره و از هنرمندای به نام و دو بُعدی هستش که هم میتونه تو فاز طنز باشه و ایفای نقش کنه و هم تو کاراکترای جدی و اجتماعی به خوبی دیده شه. الهام جمیدی از سن و سال خیلی جَوونیش بازیگری رو شروع کرد اما خب با باری در سریال "یوسف پیامبر" بود شهرتی چند برابر پیدا کرد. الهام حمیدی در اینستاگرام فعالیت بسیاری داره ولی خب هر چیزی رو پست و استوری نمیکنه و بیشتر علاقمنده تا ظواهر خوووشگلشو به اشتراک بذاره.

البته که الهام حمیدی این خوشگلی رو از آرایش و چهره ای که بریا خودش میسازه بدست میاره! الهام خانوم که به شدت علاقمند به آرایش و میکاپ هستش و پتانسیل میکاپ رو هم داره، گهگاهی برای تبلیغات و معرفی میره و میشه مدل سالن های مختلف. البته که این بازیگر دهه پنجاهی هر جایی برو هم نیست و برای کارش یه کلاس درست حسابی داره. در ادامه جدیدترین تصویر از الهام حمیدی رو مشاهده می کنید که گویای موراد گفته شده هستند.

Untitled

لاغری عجیب غریب الهام حمیدی بعد دو زایمان پشت هم!

الهام حمیدی بعد از دو حاملگی پشت سر همِش، یهو به شدت چاق شد که خب طبیعیه و اصلا جای تمسخر نداره که برخی از کاربران زود تند سریع میان و هرچیزی رو مسخره می کنن اما نکته اینجاست که این بانوی بازیگرمون به شدت اهل مدل بازیه و درآمد زیادی هم از این طریق در میاره. مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که الهام بانو با لباسی بلند اندامی بسیار لاغر شده هِی عشوه کنان لباس رو به فیلمبردار نشون میدن.

بدل الهام حمیدی که خود خانومو هنگوند!

خیلی از بازیگران و چهره ها هستند که خب یه چهره بسیار شبیه به خود نیز در خارج از کشور و یا بلعکس دارند. مثلا لیلا اوتادی شباهت بسیاری به اسکارلت جوهانسون داره. حالا به تازگی تصویری از الهام حمیدی در کنار دوستش منتشر شده که به گفته کاربران شباهت بسیاری به هم دارن و او را همزادش نامیدند!

Untitled (1)

صورت الهام حمیدی آرایشو میخوره و یه جذاب تحویل میده!

در ابتدای متن کیم تا قسمت در رابطه با میکاپ بازی خانوم بازیگر صحبت میکنیم. به مدلینگ این بازیگر برای میکاپ و آرایش باید بگیم که الهام خانوم حمیدی تا به حال چندین بار مدل خانوم مریم رهنما شدن که از بهترین میکاپ آرتیست های ایرانی می باشد که برای مراسمات سینما ارایش خیلی از خانومای بازیگر رو انجام میده و امضای کار خودش رو داره.

حالا شاید بگین چه امضایی؟ خب در این چند سال اخیر با توجه به اینکه میکاپ های نود و نچرال و اروپایی خیلی ترند شده مریم رهنما که خواهر بهاره رهنما می باشد، سبک آرایشش رو تند و غلیظ و رنگی انتخاب کرده و در مجموع علاقه بسیاری به رنگ ها داره.

چهره الهام حمیدی نیز با وجود اینکه ساده به نظر میاد اما میمیک جذابی برای آرایش داره و زیبایی خاصی پیدا میکنه. در ادامه نمونه هایی از موارد گفته شده رو مشاهده می کنید.

 elhamhamidiiii_1550227266

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی اولین بار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدوا کرد اما ان وصلت دوام زیادی نداشت و خیلی زود به طلاق رسید اما ازدواج دوم خانم بازیگر در سال 21 سال بعد در سال 97 بود که با اقایی پولدار به نام علیرضا صادقی بود که حاصل این رابطه دو فرزند بود که یکیش سال 99 به دنیا اومد و بعدی هم سال 1400!

علیرضا صادقی در کار بیزینس و تجارت فعالیت دارد و از سرمایه دارهای سرشناس تهران به شما می اید. او در کشورهای حوزه خلیج فارس به کار تجارت میپردازد و از ثروت زیادی برخوردار است.

elhamhamidiiii_334420138_2325517334287532_171618295354754158_n

الهام+حمیدی+

الهام حمیدی 11

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    این خدا آفریدتش برای خود نمایی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها