|

هَپی مَپی مهدی قائدی و ستارش برای عید از نوع چشم درااار؛ نگاه گره خورده لب ساحلُ باش!

Mehdi Ghaedi Paparazzi

ستاره معصومی و مهدی قائدی معمولا به خاطر عکس های شخصیی که منتشر می کنند سوژه کاربرا میشند و این بار هم نوبت به عکس های عید و تعطیلاتش رسیده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مهدی قائدی از بازیکن های جوان و خوب استقلالی است که به خاطر بازی خوبش به نیمار ایران معروف شد و کلی مورد توجه قرار گرفت اما حالا مدتی میشه که آقای فوتبالیست نسبتا از صحنه شهرت کناره گرفته و جا رو برای خانومش، ستاره معصومی باز کرده، نه که فکر کنید مهدی قائدی کار عجیب غریبی کرده ها، این روزها خانوم های فوتبالیست ها از خودشون صد برابر معروف ترند از سپهر حیدری و خانومش آرام جوینده گرفته تا فرشاد احمد زاده که کیمیا خانومش با عکس های بلاگری و دلبرونش اینستا رو قرق کرده؛ اما میون همه این ها ستاره معصومی هم که تا مدت ها دبی زندگی می کرد خوب تازوند و تو این میدون رقابت حسابی خودش رو جا انداخت اگرچه که به خاطر اختلاف سنی زیادی که با مهدی قائدی داشت با کلی حاشیه سازی همراه شد.

a

زمانی که مهدی قائدی و ستاره معصومی در دبی اقامت داشتند زندگی فوق العاده لوکس و درجه یکی در اختیارشون بود و ستاره خانوم هم با عکس های راه و بی راهی که از خودش منتشر می کرد خیلی خوب همه رو در جریان زندگی غربی طور و سطح بالاش قرار میداد اما حالا از وقتی که برگشتند انگار حال و هوای ایران ب اون سبک زندگی خانوم و آقا نمی سازه و تصمیم گرفتند جور دیگه ای پیش برند تا حدی که رسیدن به سفره هفت سین با تم محلی و لباس های فوق العاده ساده و خودمونی.

مهدی+قائدی+و+ستاره+معصومی+-+هفت+سینk

اما کار این جا تموم نمیشه ستاره خانوم و آقا مهدی که عادت داشتند تو دبی کنار ساحل عکس های شیک و پیک بندازند حالا کنار ساحل خودمون دو نفره عکس های عشقولانه ای میگیرن؛ خلاصه کلام این که زندگیه این ور آب و اون ور آب این زوج پر حاشیه خیلی باهم فرق میکنه.

مهدی+قائدی+و+ستاه+معصومی+-+لب+ساحلمهدی+قائدی+و+ستاره+معصومی+-+کنار+ساحل

 

ستاره معصومی با ظاهر معمول یه دُخی ایرانی تو فضای ایرانی

ستاره معصومی حالا که به ایران تشریف فرما شده همراه با خانواده خود و مهدی رستوران گردی هایی داشتند که خب از اونجایی که خیلی به شدت فخر فروشی داشته این هم از واجباته تا خودنمایی های لازمه انجام بشه.

به گزارش شایانیوز، اما نکته ای که وجود داشت این بود که ستاره معصومی حالا با ظاهر و تیپی متفاوت دیده میشه و یهو از یه دختر خارجی تبدیل به دختر ایرونی شد و خب باز هم با حفظ کلاسسسس!

مهدی قائدی و ستاره معصومی - دختر ایرونی

بعد بیرانوند نوبت رسید به چت های مهدی قائدی

اگه خاطرتون باشه در زمان جام جهانی چت هایی از علیرضا بیرانوند با یک بلاگر منتشر شد که با عنوان سلام زیبااا حسابی سر زبون ها افتاد باعث دردسر شد اما نکته ای که هست اینه که فقط دروازه بان پرسپولیس نبود که تو این دردسر افتاد بلکه آقای آبی پوش هم بعد از هک شدن چت های اینستاگرامش حسابی سوژه کاربرا شد و جنجال به پا کرد. بسیاری از کاربران با شنیدن این موضوع حرکات ستاره معصومی رو دلیل این حرکت مهدی دونستن چرا که بر این نظرند ستاره خانوم بیشتر نقش فرمان بِده رو داره و از اونجایی هم که سن و سالش بیشتریه، احتمالا برای قائدی چندان جذابیت قبل رو نداره!!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها