|

"ویدا جوان" یچی پوشیده ناهمگون که فقط خودش میپوشه؛ پاشنه بلنداش از فضا اومدن!

vida javan shayanews

ویدا جوان بازیپگر سریال پژمان می باشد که این روزا بعد از شهرت تریپ میزنه عجیییب و دیده نشده و البته گاهی هم نامتعارف!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- ویدا جوان از بازیگرای جذاب و چشم رنگیه ایرانیه که این روزا کم کار شده و تا مدتی پیش در سریالی به نام "تمام رخ" دیده ایفای نقش داشت، البته که نقشی خشن! شاید چندان به چهره ملیح ویدا جوان نیاد که این مدل کاراکترایی رو بازی کنه اما خب انگاری خانوم بایگر خیلی علاقمند به مدلای مظلوم و ساده طور نیست و کلا دوست داره تا مثلا مثل سریال "پژمان" خشننن طور دیده بشه. حالا از این ها که بگذریم و برسیم به خود ویدا جوان، باید بگیم که خانوم بازیگر از اونجایی که یکی از  آیتمای اصلی ورود به سینمارو داره اینکه تا به حال نتونسته چندان بر روی پرده نقره ای بازی داشته باشه واقعا جای تعجب داره! حالا اون آیتم چیه؟ چشمای رنگی!!

ویدا جوان یه دختر دهه شصتیه که اصولا تو هیچ حاشیه و جنحالی دیده نمیشه اما چیزی که هست اینه که خانوم بازیگر تو استایل خیلی زیاد جینگول مستونه و به همین علت گاهی میره تو حرف و حدیثا! البته که میدونید وقتی شما یک بازیگر میشین، اصلا یه ویروس هست به اسم خود آرتیست بینی که میدوعه میره تو بدنتون و دیگه خودتون رو در حد مردم معمولی نمی بینید و همیشه تو این فکرین که من هنرمندم و خاص، پس باااید خاص و عجیب هم بپوشم!! همین میشه که یه تیپ به مانند استایلی که در ادامه از ویدا جوان مشاهده می کنید خلق میشه!!!

D9E5F0A5-8093-4907-A692-0ADDCCCAF6F9

Untitled

شیطونیای ویدا جوان نه فقط تو تی وی، بلکه تو اینستا ناجووور!

سریال پژمان کاری بود که هم ویدا جوان و هم پژمان جمشیدی رو خیلی بولد کرد و پرطرفدار شد. اگه این سریال رو دیده باشین قطعا با تیکه های شیطنت آمیز ویدا جوان جلوی بازیگرای حرفه ای مثل بهاره رهنما خاطرات زیادی دارید. اما این شیطونیا فقط مختص سریال پژمان نیس و ویدا خانوم خارج از فضای بازیگری هم با کلی جنگولک بازی سعی داره بیش از پیش به چشم بیاد.

واسه همین هم بعضی اوقات عکسایی از خودش منتشر میکنه که این شیطونیا رو به رخ بقیه میکشه و به معنای واقعی کلمه داره میگه که سن و سال و این حرفا اهمیت چندانی نداره و اصل کار همون فاز جوونیِ که تو ویدا جوان دیگه واقعا در حال شکوفا شدنه!

sfe

استایل عجیب ویدا جوان که منشوری رو گذروند و شد هالیوود!

خب میدونیم که این روزا خانومای بازیگر به خصووووص بعد از کم شدن کرونا که خب در سینما ها باز شد و مراسمات سینمایی هم شدن روال قبل، استایل هایی از بانوان در این عرصه دیده شد که شاخدار بودند و هر بارم رقابتشون سنگین تر میشد.این تیپا گاهی جوری عجیب میشدن که رو به نامتعارفی میرفتن و چندان جالب به نظر نمیومدن. ولی خب چون کسی بهشون گیر نمیداد صدای مردم در میومد و گاهی الفاظی رکیک هم براشون به کار میبردن!

این روزا که دیگه تو شرایط نامناسب کشور خیلی از بانوان بازیگر رو می بینیم که کشف حجاب میکنند حتی اگه تو ایران باشن! اما ویدا جوان هنوز دست به این حرکت نزده و عکساش خوشگل به نظر میومد تا اینکه تصویری نامتعارف از وی دیده شد و نشون داد انگاری میشه حجاب داشت و بدتر از کشف حجاب بود. در ادامه استایل خانوم خانومارو مشاهده می کنید که سوژه ای برای کاربران شد.

1904880_662

کمی بیشتر با ویدا جوان

ویدا جوان زاده ۳۱ مرداد ۱۳۶۵ در تهراناست. وی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌باشد.

743C685E-6F0F-4F49-BC1C-8813BB3204BA

وقتی ویدا از شوهرش خواستگاری میکنه!

ویدا جوان و ایلا تهرانی یک زوج جوان هنری هستند که اساس زندگی شان بر مبنای عشق بوده، آنها قواعد زندگی های مشترک عادی را به هم زدند و نشان دادند با صداقت و عشق هم می توان زندگی را شروع کرد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید ویدا جوان در یک حرکت عجیب خودش از همسرش ایلا تهرانی خواستگاری کرده است آقای تهرانی هم به قدری از این موضوع ذوق زده شده که همان لحظه پاسخ مثبت را می دهد. اگر خواهان خواندن باقی ماجرا هستید مصاحبه با این زوج هنرمند را از دست ندهید.

IMG_20180618_075355

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • M ارسالی در

    خیلیم خوشگل و جذابه

  • کسرا ارسالی در

    چقدر خوب و خوشاینده که یه خانم از شوهرش خواستگاری کنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها