|

فرشته حسینی با این تیپ و حرکت همرو به جون خودش انداخت؛ با نوید یهو غیب شدن غربی اومدن!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی که همیشه در قبال اتفاقا کشورش افغانستان واکنش داشت، اینبار یه ترکیبی از اتیران و افغانستان زد و کُفر فالووراشو درآورد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فرشته حسینی از بازیگرای جوان و شهرت یافته ای هستش که خیلی وقت نیست در این عرصه فعالیت داره، اما شهرت و جایگاهی فراتر از اونچه که فکرشو میکرد نصیبش شد. البته که با توجه به اتفاقاتی که در این چند ساله برای فرشته حسینی افتاده و اصالتی که افغانستانی هستش، بسیاری از کاربران این نظر رو دارند که فرشته حسینی چندان جایگاه حال حاضرش حقش نیست! خب این روزا زیاد می بینیم بازیگرانی که به واسطه حضور خونوادشون در سینما میان و میشن بازیگر و بدون کوچیکترین تلاش و سختی میرن اون بالا مالاها. اما برای فرشته حسینی اتفاقی نه اون شکلی، بلکه به شکلی جدید رخ داد و پرید اون بالا مالاها! فرشته حسینی سال گذشته بود که ازدواجش با نوید محمدزاده علنی شد و خیلی زود تونست با حضور در مراسمات مختلف شهرتی عجیب غریب پیدا کنه را که تا پیش از این تنها یک بازیگر بود! بازیگری ساده!! البته که به جز مراسمات، همین که در صفحه اینستاگرام میلیونیه نوید محمدزاده اسم و عکس و رسمش اومد، بس بود تا خیلی ها خانوم بازیگر رو بشناسند.

فرشته حسینی و پستی که میلیاردی کامنت گرفت بس که جای حرف داشت!

البته که میلیارد اغراقی بود نسبت به تعداد بالای کامنتی که به سمت این بازیگر سرازیر شد اما حالا فرشته حسینی تبدیل شده به بُتی بزرگ که برخی عاشق و شیفته خودش و چهرش هستند! برخی هم به شدت مخالفشن و این چهره رو منفور میدونن! 

فرشته حسینی با توجه به اینکه اصالتا ایرانی نیست در مقابل با اتفاقات تو افغانستان واکنش نشون میده اما اینبار خانوم بازیگر اومد و یه ترکیبی از ایران و افغانستان زد و متنی بلند بالا در کپشن نوشت که با نظرات به شدت منفی و هجوم کاربران همراه شد. در ادامه ابتدا تصویر رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

_fereshtehosseini_334002403_895478201718016_5973316804443416627_n

و اما متن کپشن!

fereshteh

وقتی نوید محمدزاده به همه نظرات پشت کرد و شیفته فرشته زندگیش شد!

اما اغلب کامنت ها به چه موضوعی اشاره داشت؟ اینکه فرشته حسینی شاید چندان با زحمت زیاد به حال حاضرش نرسید کاملا حق به نظر میرسه اما اینکه اصالت خانوم بازیگر مداما بهش گفته میشه چی؟ بسیاری از کاربران این نظر رو دارند که فرشته حسینی چون از افغانستان اومده پس نوید محمدزاده براش زیاده و نوید حیف شده! از طرفی هم بسیاری بر این عقیده هستد که فرشته حسینی همیشه یخ و بی چالش ایفای نقش میکنه و خیلی برای کارش زحمت نمیکشه که خب این موضوع هم زیاد دیده شده! اما موضوع اصلی کاربران در اینه که فرشته باید برگرده به کشور خودش که خب این چندان جالب به نظر نمیاد!

ناگفته هم نونه که از قدیم گفتن علف باید به دهن بزی شیرین باد و نویدی که شیفته فرشته شده قطعا میدونسته آیندش چخبره پس چندان نباید به نظرات که حتمااا اینو نگیر و برو اون یکی رو بگیر و ... گوش داد!

_fereshtehosseini_277854778_696236581420880_2117287951124703423_n

استایل امضا دار نوید محمدزاده! جسارت فرشته رو

اما بالاتر ظاهر و صحبت جالب فرشته حسینی رو در ایام قدیم مشاهده کردید. حالا بهتره که کمی تا قسمتی هم حال حاضر فرشته حسینی رو همراه با همسرش بببینم که نشون میده این زوج واقعا جالبن!

فرشته و نوید محمدزاده تنها در بازیگری نبود که خیلی دیده و بولد شدند بلکه استایل تغییر یافته و عجیبی که برای خود ساختن و شد امضای شخصیشون، باعث شد تا این زوج متفاوت از باقی باشند. جسارت جذابی که نودی محمدزاده در استایل به فرشته بانو داد مورد توجه بسیاری از مخاطبین و اهالی سینما و همه نگاه ها قرار نیز قرار گرفت.

navid-fereshteh2

فرشته+حسینی+(1)

فاصله سنی عجیب غریب نوید محمدزاده و فرشته حسینی

شاید تو دهه های پیش موضوع سن و سال اهمیت بیشتری داشت اما حالا می بینیم زوج هایی که فاصله سنی های عجیب و غریب دارند. نوید محمدزاده و فرشته حسینی از دو دهه مختلف هستند و فاصله 11 ساله دارند. اما جالب اینجاست که این فاصله چندان مشخص نیست و این زوج واقعا به هم میان به جز مواقعی که قد و قامت فرشته بلند تر از نوید میشه و اینجاست که صدای کاربران درمیاد. البته که گهگاهی هم فرشته از قصد از کفشی استفاده می کنه که این قده مشخص بشه و این درست همون هدفیه که نودی و فرشته دارن و میخوان نشون بدن خیلی موارد مهم نیست و سلیقه ای هستش و هنجاری وجود نداره در برخی موضوعات!

large_080baae4-feda-4a45-8ace-9b2396a2808c

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی